itunes updaten met jailbreak ipad? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewone wifi versie. Maar maakt niet uit toch? Het jailbreaken van je 3g versie moet geen effect hebben op het gebruik van simkaart etc....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gewone Wi-Fi versie. Maar maakt niet uit toch? Het jailbreaken van je 3g versie moet geen effect hebben op het gebruik van simkaart etc.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik weet niet of dit nog effect heeft op de bootrom zoals bij de Iphone Ben bang dat het niet geod gaat en hoop dat er al iemand is die zijn ipad met 3G heeft gejailbreaked met Itunes 9.2 en Spitit John |
|
||||
|
||||
De iPad heeft geen telefoneer mogelijkheden zoals de iPhone aan boord. 3g wordt alleen voor data gebruikt. Dus een jailbreak mag geen enkel probleem opleveren.
|
|
||||
|
||||
Ik heb dus ook vanavond mijn iPad Wi-Fi + 3G.
Op mijn MAC iTunes 9.2 Windows 9.1.1 Nu wil ik hem jailbreaken, maar zou ik dit dan doen op mijn windows pc en daarna synce met mijn MAC (Want mijn MAC is mijn main) of zou ik het met een gokje wagen op mijn MAC? Als mijn eerste optie werkt neem ik die denk ik. Tenzij de andere optie veilig is.
|
||||
|
||||
Even ter aanvulling, mijn hierboven genoemde oplossing werkte perfect!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 | henrid | iTunes | 5 | 15-05-11 13:19 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
iPad: Jailbreak iPad updaten naar 3.2.1 | klaasie | Jailbreak | 0 | 22-09-10 17:58 |
iPhone: 3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 | marcoimt | Jailbreak | 14 | 25-08-10 17:34 |
Updaten met jailbreak | Eurovreter | Jailbreak | 1 | 21-06-10 21:19 |
|
|