de 3gs firmware op de 3g! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand al of het mogelijk is de 3g zich te laten voor doen als de 3gs zodat die sofware er op wordt gezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de 3gs firmware op de 3g!
Weet iemand al of het mogelijk is de 3g zich te laten voor doen als de 3gs zodat die sofware er op wordt gezet en dat ik WEL de wallpapers en de multitasking heb? is er hier al een hack of truc voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
jaibreak toch gewoon je 3G en dan werkt multitask wel en wallpaper ook want op mijne 3G werkt het wel
|
|
|||
|
|||
nee dus
dat is nou net niet de bedoeling, ik wil de originele firmware zoals die werkt op de 3gs 4.0 op de 3g draaiend hebben, dus geen jailbreak.
want de enige reden waarom ik steeds jailbreakte was om de wallpapers en multitasking zon beetje. nog wel wat andere dingen maar niet echt belangrijk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs firmware 4.0 naar 4.0.1 | mauricee93 | iPhone algemeen | 3 | 16-08-10 19:27 |
iPhone: firmware 3.1.3 op 3GS | gerardbergsma | Jailbreak | 0 | 24-07-10 08:57 |
iPhone: iPhone 3GS Firmware 3.1 | jlertje09 | Jailbreak | 6 | 15-03-10 13:51 |
iPhone: 3GS 3.1 Custom Firmware | swenvdheuvel | Jailbreak | 0 | 28-09-09 12:13 |
|
|