//

Iphone 3gs 3.1.2 met spirit naar jailbreak ios4

Iphone 3gs 3.1.2 met spirit naar jailbreak ios4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Eens in de zoveel tijd is het nodig om de iphone te jailbreaken en elke keer kost het mij veel moeite om erachter komen hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-10, 17:36
michielvzz michielvzz is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard Iphone 3gs 3.1.2 met spirit naar jailbreak ios4

Eens in de zoveel tijd is het nodig om de iphone te jailbreaken en elke keer kost het mij veel moeite om erachter komen hoe het moet. Op dit moment ben ik de weg even kwijt en hoop ik dat iemand mij inde juiste richting kan duwen. Ik heb een 3gs op 3.1.3 draaien die met spirit is gejailbreaked. Ik wil hem zoals zovelen naar ios4 jailbreak hebben. Ik heb veel topics gelezen en begrijp dat niet elke 3gs hiervoor in aanmerking komt. Mijn 4e en 5e nummer is 23 en ik heb de telefoon in augustus 2009 aangeschaft. Volgens f0recast kan ik de iphone jailbreaken als er een shsh is opgeslagen. Ik kan mij herinneren dat ik via cydia "make my life easier' heb geklikt. Ik neem aan dat ik dus een goede shsh file heb. Maar vanaf dat punt weet ik het niet meer. Moet ik nu eerst proberen om de iphone in 3.1.2 te zetten? Heb ik wel de shsh? Kan ik direct met snowbreeze aan de slag?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 23:13
3Gs met nieuwe bootrom en 3.1.3 en spirit jailbreak naar 4.0 erikroeier Jailbreak 2 07-07-10 19:22
Spirit jailbreak voor ios4!! DaMeastro Jailbreak 4 06-07-10 09:04
iPhone: Jailbreak iPhone 3GS van 3.1.3 met spirit naar ios 4.0 (oude iBoot) bartsmit85 Jailbreak 7 05-07-10 10:04
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? ruberinho Jailbreak 11 29-06-10 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.