Multitasking werkt niet na Jailbreak?(iPhone 3G) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, Ik heb gister geupdate naar iOS 4 op mijn iPhone 3G. Gejailbreakt met Redsnow (multitasking aangevinkt) en laten gebeuren etc. Nu wil het zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Multitasking werkt niet na Jailbreak?(iPhone 3G)
hi,
Ik heb gister geupdate naar iOS 4 op mijn iPhone 3G. Gejailbreakt met Redsnow (multitasking aangevinkt) en laten gebeuren etc. Nu wil het zo zijn dat Multitasking niet echt werkt? Ik kan alleen op mijn springboard in het "multitasking-menu" en is het leeg, in applicaties kom ik er niet eens in. Oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hier het zelfde probleem iemand een oplossing??????
|
|
|||
|
|||
Had ik ook, maar als je winterboard installed hebt dan moet je die de-installen en rebooten en dan moet het werken! Als een zonnetje! ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik zou wel winterboard willen houden want ik vondt dit een super app.
|
|
||||
|
||||
Voorlopig is de keuze: of multitask, of winterboard
|
|
||||
|
||||
Of gewoon lekker geen van beide voor een optimaal snelle iPhone
Haha nee hoor, het is idd de keuze tussen WB of Multitask. Hoewel je multitask toch minder gebruikt dan je zult denken |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn winterboard ingepakt met categories en nu werkt alles perfect
Nu heb ik winterboard en multitasking |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 multitasking werkt niet meer? | spyhunter | iPhone algemeen | 6 | 11-12-10 21:07 |
|
|