Iphone 4 multitasking werkt niet meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte Forumleden, In het begin kon ik op de iphone 4 zowel de ipodfunctie gebruiken en bijvoorbeeld op het web surfen tegelijkertijd. Echter als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 multitasking werkt niet meer?
Geachte Forumleden,
In het begin kon ik op de iphone 4 zowel de ipodfunctie gebruiken en bijvoorbeeld op het web surfen tegelijkertijd. Echter als ik nu tijdens het afspelen van een nummer op de home button druk dan sluit hij de ipodfunctie helemaal af? Heeft iemand misschien een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt een jailbreak zo te zien. Wat heb je de laatste tijd allemaal gedownload c.q. ingesteld? Ik vermoed nl. dat je de functie van de homebutton ergens hebt veranderd, met een instelling of download.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb sbsettings draaiende en onder instellingen staat idd de optie ' activator ' ik heb de settings gereset maar ook dat werkt niet. Ik heb nu in elk geval een idee in welke richting ik de oplossing moet zoeken, bedankt. Laatst gewijzigd door spysical; 19-09-10 om 12:33. Reden: Edit knop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Heb toch een vermoeden dat het met backgrounder / activator te maken heeft
Misschien eens de-installeren of eventueel de iPhone compleet herstellen. |
|
|||
|
|||
jupz je hebt gelijk...uninstall van activator en bijbehorende progs maakt dat probleem verdwijnt. Zodra ik m weer installeer komt het probleem terug
|
|
|||
|
|||
hoi
ik heb t zelfde probleem iphone 4, alleen als ik activator verwijder heb ik nog geen multitasking?? in safemode wel??? heb zelfs in de plist gekeken maar kan daar ook nix vinden (alleen staat er iphone 3GS/ en in de andere lijst iphone 3 hoort dat). zou t iets met jailbreakme.com te maken kunnen hebben? heb al gegoogeld maar kan er nix over vinden. Iemand een idee?? En is er ook n manier om n update te doen naar 4.1 ipv 4.2? grt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Multitasking werkt niet na Jailbreak?(iPhone 3G) | Tim14ww | Jailbreak | 6 | 26-06-10 10:48 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|