Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 Aangezien meerdere mensen per ongeluk de upgrade hebben gedaan naar IOS4. of op 3.1.3 zitten met een spirit jailbreak, En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder kun je hierna je iPhone gewoon via 'alt' + 'herstel' naar de officiele firmware 3.1.2 leiden, dfu is niet per se nodig. Als je 3.1.2 vervolgens jailbreakt met Blackra1n is dat net iets makkelijker/minder werk dan eerst een custom 3.1.2 maken. Na Blackra1n kun je meteen via 'alt' + 'herstel' naar een custom firmware 4.0 (die je dus wel nog moet maken of downloaden van iPc).
|
|
|
|||
|
|||
Super gelukt dank u
|
|
|||
|
|||
De toelichting ziet er prima uit. Veiligheidshalve (teneinde onnodig werk te voorkomen) toch nog 2 vragen:
Ik heb een 3GS, oude rom 05.12.1, iboot 359.3, firmware 3.1.2, Spirit. Moet ik dan toch e.e.a. eerst terugzetten naar een niet geJBde 3.1.2 en die vervolgens weer JBen met PWNage 3.1.4? En zo ja, waarom kan ik niet gewoon de nieuwe firmware via PWNage 4.0.1 er op zetten? |
|
||||
|
||||
Ik heb een probleem als ik vanuit DFU 3.1.2 wil restoren, iTunes geeft de volgende meldingen:
De iPhone kan niet worden herstel. This device isn't eligible for the requested build. Doe ik iets verkeer oid?
|
||||
|
||||
Je kan 3.1.2 ook jailbreaken met Blackra1n, is makkelijker.
|
||||
|
||||
Je hebt dan waarschijnlijk je SHSHs in een eerder stadium niet opgeslagen òf je hebt je hosts file nog niet aangepast om met Saurik's server te praten ipv met Apple's.
|
|
||||
|
||||
Het schijnt fout te zitten qua de verbinding met Saurik.
Heb ik dit wel goed staan nu? GNU nano 2.0.6 File: /private/etc/hosts ## # Host Database # # localhost is used to configure the loopback interface # when the system is booting. Do not change this entry. ## 127.0.0.1 localhost 255.255.255.255 broadcasthost ::1 localhost fe80::1%lo0 localhost 74.208.10.249 gs.apple.com [ Read 11 lines ] ^G Get Help ^O WriteOut ^R Read File ^Y Prev Page ^K Cut Text ^C Cur Pos ^X Exit ^J Justify ^W Where Is ^V Next Page ^U UnCut Text^T To Spell |
|
||||
|
||||
That's correct. Nu zou het moeten lukken. Zorg wel dat je eerst downgradet naar een officiele 3.1.2 en die dan pas jailbreakt met bv. Blackra1n.
|
|
||||
|
||||
Het lukt niet, ik blijf dezelfde foutmelding krijgen..
Kheb ook de dns geflushed maar de foutmelding blijft.. Is er nog iets anders wat ik fout kan doen? |
|
|||
|
|||
heeft iemand hier al een windows versie van?
en waar haal ik de oude bootloader? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik word er weer is helemaal moedeloos van, ik heb alles geprobeerd..
- De hosts handmatig aangepast, dus niet via terminal want dat werkte niet goed. - DFU mode & Recovery & normaal gekoppeld aan iTunes Bij een custom iOS 4 krijg ik foutmelding 1600 of 1604, en bij het herstellen naar 3.1.2 constant "De iPhone kan niet worden herstel. This device isn't eligible for the requested build" Kan iemand me helpen aub? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat je hosts file niet is aangepast (74.208.10.249 gs.apple.com) v.w.b. terugzetten naar 3.1.2.
|
|
|||
|
|||
om te checken of je hostfile goed is aangepast, ping dan eens naar
gs.apple.com dan moet je als ip terug krijgen : 74.208.10.249 krijg je dit niet , dan gaat er met het aanpassen iets mis. Heb je dit IP wel en werkt het nog niet.... dan heb je shs files helaas niet bij saurik staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Last login: Mon Jun 28 08:58:45 on console MacBook-Pro-van-DellaMorte:~ DellaMorte$ ping gs.apple.com PING gs.apple.com (74.208.10.249): 56 data bytes 64 bytes from 74.208.10.249: icmp_seq=0 ttl=51 time=142.955 ms Dus de hostfile is goed aangepast... (ik had het via terminal ook al goed staan, maar handmatig voor de zekerheid ook nog een x gedaan..) Betekend dit dus dat ik niet kan restoren naar 3.1.2 en dus iOS4 niet kan jailbreaken? |
|
||||
|
||||
Dat klopt. Wat ik eerder vermoedde heb je je SHSHs niet opgeslagen. Wachten dus op de 4.0 jailbreak.
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem en weet zeker dat alles bij Saurik staat
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Cydia te vinden na jailbreak 3gs ios4.1 met Sn0wbreeze. | renzokos2006 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-09-10 23:09 |
Spirit jailbreak voor ios4!! | DaMeastro | Jailbreak | 4 | 06-07-10 09:04 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
iPhone: Iphone 3gs 3.1.2 met spirit naar jailbreak ios4 | michielvzz | Jailbreak | 0 | 24-06-10 17:36 |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
|
|