Backup terugzetten na 3.1.2 > 4.0 PWNAGETOOL discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte 3GS met oude bootrom, zonder Spirit. Nu wil ik wel naar iOS4.0, maar ik wil er zeker van zijn dat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup terugzetten na 3.1.2 > 4.0 PWNAGETOOL
Ik heb een gejailbreakte 3GS met oude bootrom, zonder Spirit. Nu wil ik wel naar iOS4.0, maar ik wil er zeker van zijn dat mijn backup in iTunes teruggezet kan worden (contacten, smsjes en programma's zijn t belangrijkste, de rest heb ik zelf gebackupped). Kan iemand bevestigen of dat goed gaat? Als ik PWNAGETOOL gebruik, update hij dan de firmware en laat hij de rest onaangetast? Of delete hij de iPhone en zet er een nieuwe firmware op? In het laatste geval, kan de backup van iTunes zonder problemen teruggezet worden?
Thnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Oude backup terugzetten via iTunes | piebas | iTunes | 3 | 08-05-11 00:41 |
iPhone: backup terugzetten | martijndk1983 | Jailbreak | 0 | 30-11-10 00:56 |
Windows: Backup terugzetten en alles is weg | I Xyzyx I | iTunes | 0 | 10-10-10 02:51 |
backup terugzetten onmogelijk | zout | iTunes | 4 | 12-07-10 21:40 |
Een backup laten terugzetten in 1.1.4 | ArB | iPhone algemeen | 2 | 05-07-08 20:13 |
|
|