Spirit jailbreak ongedaan maken door opnieuw flashen pwned nor files?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf BTW, ik heb geen geactiveerde firmware nodig. De firmware bestanden in de zip en de custom 4.0 die ik gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ok, bedankt voor deze uitleg, maar 1 ding begrijp ik nog niet. moet ik deze handelingen nog steeds volgen of is het beter om het moet snowbreeze v1.6.2 te doen? en wat zijn de handelingen voor snowbreeze? ik heb een 3gs, old bootroom, 3.1.3 jailbreak met spirit. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat snowbreeze inderdaad die NOR weer flashed. Het kan ook zijn dat ze de jailbreak zo hebben gemaakt dat hij geen NOR flash nodig heeft. Ik weet het ook niet precies want ik heb geen inzicht in de code van snowbreeze
|
|
||||
|
||||
Hey,
geld dit ook voor de 3Gs met nieuwe bootrom? Had een jailbreak 3.1.3 met spirit, toen naar de IOS 4 gegaan maar vervolgens terug naar de 3.1.3 jailbreak met spirit. Maar nu heb ik dus een groot probleem en dat is dat mijn netwerk zeer regelmatig wegvalt Groetjes Jonas |
|
|||
|
|||
Ik heb net de handleiding gevolgd (had 3.1.3 met Spirit gejailbreaked en heb oude bootrom). Daarna gewoon een custom firmware 4.0 kunnen installeren. Perfect!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik snap het gedeelte van de Terminal niet helemaal. Moet ik deze in Mobile Terminal invoeren of ergens anders? Kan in Cyberduck geen Terminal optie vinden..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb enkel een Mac hier..
Wat moet ik intypen in OS X terminal om in de map /tmp te komen? |
|
|||
|
|||
Ah, hier staat een uitgebreide uitleg voor dummies:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb de handleiding gevolgd.
commando in terminal ging goed en eindigde in succes. ik deed me iphone uit en vervolgens kreeg ik hem niet meer aan. lijkt alsof deze in dfu mode is gegaan. in itunes herstel ik met een custom fw 4.0 , maar krijg steeds de 1600 error en krijg hem niet meer aan of in recovery mode Laatst gewijzigd door master; 07-07-10 om 02:25. |
|
||||
|
||||
Heb je een shsh van 3.1.2? Downgrade je telefoon dan naar 3.1.2 en installeer een jailbreak met redsnow of blackrain. Hierna custom ios4 erop.
|
|
|||
|
|||
de 3gs is van een collega en helaas geen shsh
3.1.2 , alleen 3.1.3, dus ik kan alleen downgraden naar 3.1.3, spirit draaien. bovenstaande handleiding is toch voor 3.1.3 die met spirit gedraait is.. |
|
||||
|
||||
Dat zou ik dan doen. Terug gaan naar originele os 3.1.3, daarna jailbreaken met spirit. Als dit gebeurt is gebruik je spirit2pwn om daarna een custom 4 erop te zetten.
|
|
|||
|
|||
dit heb ik al 2x geprobeerd.
eerste keer via cyia: Spirit2Pwn Patch for iOS 4 Firmware Jailbreak en de 2de keer met de bovenstaande handleiding via winscp en commando's in terminal in beide gevallen starte de iphone niet op na het uitzetten. scherm bleef zwart (leek wel in DFU mode) en kreeg ik hem niet meer uit de DFU mode, als ik itunes opstarte kreeg ik de melding om te herstellen. |
|
|||
|
|||
Hallo ik heb een 3gs had 3.1.3 eropstaan die heb ik toen met spirit gejailbreaked en via cydia op make my life easyer geklikt en heb die shs files , nu geupdate naar ios 4.0 met nieuwe bootrom , kan ik nu die nor files flashe en custom fw erop zetten ?
grtz jan |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
TNX perfect is mij gelukt op een iphone met 3.1.3 die met spirit gejailbreaked was. Nu 4.0 custom erop staan (alleen in de bovengenoemde filenames moet r2 --> r1 zijn) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: jailbreak ongedaan maken? | silversungun | Unlock | 4 | 14-01-11 23:16 |
iPhone: Jailbreak ongedaan maken 4.01 | Bogdan1976 | Jailbreak | 15 | 05-10-10 01:20 |
iPhone 3GS: jailbreak ongedaan maken | Netje-68 | Unlock | 8 | 07-05-10 13:03 |
iPhone jailbreak ongedaan maken | eddytjuh | Archief | 12 | 15-12-09 19:43 |
|
|