Hulp gevraagt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een probleempje denk ik ik heb een I-phone 3g 8GiG gekregen van mijn broertje die niet gejailbreaked is. Ik zou deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gevraagt
Hallo iedereen,
Ik heb een probleempje denk ik ik heb een I-phone 3g 8GiG gekregen van mijn broertje die niet gejailbreaked is. Ik zou deze graag willen jailbraeken en heb hier op de site een goede uitleg gevonden maar nu zit ik dus met het probleem dat de firmware 4.0 er op stond toen ik m kreeg en als ik de handleiding volg om m te jailbraeken dan moet ik het iOS 4.0 IPSW bestand aanklikken maar kan dat bestand dus nergens vinden. Hoe moet ik nu m'n iphone jailbraeken? Kan iemand mij helpen??? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat heb ik gedaan maar als ik dan met redsnow dat bestand ga zoeken in die map vind ik niks, mss doe ik iets fout ik weet t niet
|
|
||||
|
||||
Als je die firmware download, heb je dan een .zip bestand of een .ipsw?
|
|
|||
|
|||
Gok dat ie een .zip bestand heeft.....
|
|
||||
|
||||
Wat je dan moet doen is het bestand even hernoemen naar .ipsw. Dat is het bestandje namelijk ook, alleen veel computers willen het bestandje nog wel eens als een .rar / .zip zien waardoor de jailbreaktools het niet herkennen.
|
|||
|
|||
Als je Windows 7 gebruikt, moet je even bij mapopties bij het 2e tabblad, weergeven van de extensies van bekende bestanden aan zetten. Anders voeg je alleen .ipsw toe aan de bestandsnaam en wijzig je niet de extensie.
|
|
|||
|
|||
dank jullie wel voor de hulp idd het hernoemen van de extensie deed wonderen voor mij bedankt vaoor alle hulp nogmaals
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Advies gevraagt! | Sinan92 | Jailbreak | 6 | 17-01-11 21:30 |
iPhone 4: dringend hulp gevraagt ! :( | PearLRoX | Unlock | 2 | 14-09-10 14:33 |
snelle hulp gevraagt !! | PearLRoX | iPhone algemeen | 0 | 30-03-10 00:48 |
iPhone jailbreaken! hulp gevraagt. | doinyourho | Archief | 1 | 30-08-09 17:21 |
FW: 2.0 Gedownload 'hulp gevraagt'. | Dipster | Archief | 8 | 20-07-08 01:38 |
|
|