Terug zetten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik wil graag mijn jailbreak eraf halen maar met herstellen geeft hij een error.. weet iemand een andere manier? bedankt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terug zetten
Beste mensen,
ik wil graag mijn jailbreak eraf halen maar met herstellen geeft hij een error.. weet iemand een andere manier? bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je een jailbroken firmware 4.0 erop hebt staan? Dan zou een 'herstel' gewoon moeten werken. Probeer anders 'shift' + 'herstel' en selecteer dan een officiele firmware 4.0.
|
|||
|
|||
Nee, hij staat nog steeds op 3.1.3 ik kan hem met itunes upgraden naar 4.0 of moet ik dat anders doen?
|
|
||||
|
||||
Dat kan, ja. Je kunt zelfs kiezen of je die met jailbreak wil of niet. Als je geen softwarematige unlock nodig hebt kun je 'm gewoon updaten in iTunes naar 4.0. (Updaten is overigens anders dan herstellen)
Je hebt overigens wel iTunes 9.2 nodig, want eerdere versies kunnen iOS 4 niet aan. |
|
|||
|
|||
waar vind ik itunes 9.2
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Savegame terug zetten..? | vinnie1234 | iPhone Games | 1 | 05-04-11 22:11 |
Apps terug zetten? | juuldeman | iPhone Apps | 9 | 11-01-11 09:37 |
terug zetten naar 3.1.2. | The Unknown | Archief | 1 | 14-02-10 14:17 |
Windows: foto's terug zetten | dennisj007 | iTunes | 0 | 26-07-09 02:03 |
iPhone 3G: SIMpincode terug zetten | Twigg | Unlock | 5 | 29-05-09 16:08 |
|
|