"ouwe" nieuwe iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van iemand een splinternieuwe 3g gekregen, nog op fw 2.2.1 Ik heb zelf al mijn 3e iphone, allen waren gejailbreaked. Nu een tijdje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"ouwe" nieuwe iphone
Ik heb van iemand een splinternieuwe 3g gekregen, nog op fw 2.2.1
Ik heb zelf al mijn 3e iphone, allen waren gejailbreaked. Nu een tijdje later wil ik deze jailbreaken, blackrain na wat pielen werkend gekregen, hij doet de jailbreak maar na reeboot niets veranderd.??? Misschien kijk ik over een oplossing heen maar ik kom niets bruikbaars tegen voor deze fw versie. Is er iemand die mij kan helpen? het is dus een splinternieuwe 3g nog op 2.2.1 hij is geactiveerd , verder nog niets. alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Updaten naar 4.0 Want Blackra1n is voor de laatste softwares, voor 4.0 moet je trouwens redsnow gebruiken!
Anders moet je op zoek gaan naar een oudere versie van Redsnow ofzo, die wel met 2.2.1 werkt. |
|
|||
|
|||
4.0
Thanx,
Ik zal eens verder gaan kijken, Ik heb zelf alleen de 3gs nog maar heb begrepen dat 4.0 niet op een 3g kan , of goed werkt dus wil met die stap nog even wachten. vroeger was dit 5tellen werk maar nu....... thanx again. |
|
||||
|
||||
Ik zit met mijn 3G op 4.0 en heb 0 problemen, eerst had ik multitasken aanstaan, maar heb ik weg gedaan omdat hij er wat traag van werd. Verder is het echt niet lang om te jailbreaken hoor, ik zou naar 4.0 gaan, of in ieder geval naar 3.1
|
|
|||
|
|||
De bedoeling is wel dat ik de mogelijkheid behoud om te kunnen jailbreaken dus zal eens kijken of ik kan updaten naar 3x ofzo
|
|
||||
|
||||
je kan 4.0 gewoon jailbreaken hoor! Ik heb een iphone 3G gejailbreaked! Of moet je hem unlocken, dan moet je naar 3.x en wachten tot de unlock beschikbaar is op 4.0
|
|
|||
|
|||
Ja sorry, een unlock is uiteindelijk de bedoeling gezien ik het toestel aan een kennis ga geven die met een andere provider zit dan t-mobile.
Ik heb onlangs mijn 3Gs geupdate naar 4.0 ook daarvoor moet ik eens gaan bekijken hoe dat zit met jailbreak, maar das weer een ander verhaal thanx weer . enjoy the game. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu telt waarschijnlijk ook mee dat ik al een 3GS gewend ben en de 3G dan sowieso extra traag lijkt/is, maar een standaard installatie van iOS 4 is prima te doen. |
|
|||
|
|||
idd multitasking op een 3G met IOS 4 is een drama!
|
|
|||
|
|||
download deze eens: Jailbreak iPhone 2.2
|
|
|||
|
|||
Thanx Nickholtus,
Ik heb ze gedownload maar net als blackra1n draaien ze niet meer helaas. OF het ligt aan mijn pc . we blijven zoeken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|