Wie heeft de oplossing voor 16xx fouten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier een 3G met 4.0 en bootrom 05.13.04 liggen en krijg hem niet aan de praat... Hij is nooit gejailbreaked geweest. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Wie heeft de oplossing voor 16xx fouten?
ik heb hier een 3G met 4.0 en bootrom 05.13.04 liggen en krijg hem niet aan de praat... Hij is nooit gejailbreaked geweest.
Als ik mijn custom firmware ga laden via iTunes krijg ik vanuit Recovery Mode na een paar minuten error 16xx (iPhone gaat niet op zwart, lijkt wel een timeout ofzo). In DFU krijg ik meteen een error 16xx. Originele software downloaden in iTunes en herstellen gaat prima. Controleert iTunes die custom software ergens ofzo? Nb: Heb het in Windows en Mac geprobeerd, beiden zelfde resultaat... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Of gebruik iReb om 16xx fouten op te lossen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Java ontbreekt op iPad, wie heeft oplossing? | ABKtje | iPad algemeen | 0 | 05-08-10 00:37 |
16xx error [Opgelost/Oplossing?] | Richard.v.Naam | iPhone algemeen | 1 | 09-01-10 12:47 |
Muziek: Wie heeft de oplossing? Muziek is WEG | bazman | Muziek, foto & video | 5 | 05-12-08 17:47 |
2 problemen, wie heeft een oplossing? | marleen | Unlock [archief] | 9 | 29-05-08 16:01 |
Wie heeft er een oplossing themes op 1.1.3 | -kriis | Archief | 2 | 12-02-08 15:06 |
|
|