3GS DOWNGRADEN iOS 4 naar OS 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had 3gs os 3.1.2 met blackra1n jailbreak met oude bootroom Ik heb per ongeluk upgrade naar ios4 maar als ik downgrade naar 3.1.2 krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP!!!! 3GS DOWNGRADEN iOS 4 naar OS 3.1.2
Ik had 3gs os 3.1.2 met blackra1n jailbreak met oude bootroom
Ik heb per ongeluk upgrade naar ios4 maar als ik downgrade naar 3.1.2 krijg ik elke keer apple logo dus recovery mode Alles geprobeerd onder andere Ireb,spirit,redsn0w lukt het wel maar Als ik aan en uitzet gelijk apple logo komt op iphone Kan iemand misschien helpen Laatst gewijzigd door serkonl; 15-07-10 om 06:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja
Citaat:
|
|||
|
|||
Kreeg je na het downgraden in itunes een foutmelding? 1015 misschien? Dan moet je iReb gebruiken om hem uit die recovery loop te halen. Dit was gisteren ook mijn probleem. Je moet echter wel de libusb drivers installeren en dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Als ze goed geinstalleerd zijn dan zie je bij apparaatbeheer apple device met libusb in de naam. Bij mij werkte iReb hierna namelijk pas.
Ook moest ik de drivers weer verwijderen na het completeren van iReb. Omdat itunes mijn telefoon niet wou zien. Dit ging bij mij niet goed en ik kon een systeemherstel uitvoeren. Dit is trouwens een erg goede handleiding: http://www.iphoneclub.nl/60428/handl...1-2-of-eerder/ Staan ook de meest voorkomende foutmeldingen in. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iphone werkt ook gewoon maar als ik aan en uitzet krijg ik apple logo(recovery modus) |
|
|||
|
|||
Als je zeker weet dat 3.1.2 er al weer opstaat, kun je ook gewoon blackrain downloaden en op 'make it rain' klikken. Hij haalt je iphone gelijk weer uit recovery en jailbreakt hem ook gelijk voor je. Als je geen jailbreak wilt kun je op je springboard ook gewoon blackra1n slecteren en te drukken op 'uninstall blackra1n'
hopelijk kom je er zo uit (Y) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ja maar blackra1n werkt niet bij mij ik heb alles gedaan onder andere blackbreeze en compatiebiliteit als windows xp toch werkt niet |
|
|||
|
|||
'"ja maar blackra1n werkt niet bij mij"
Deze kleine jongen zal het wel even uitleggen! YouTube - How to Fix Blackra1n When it Says ASL.dll not Found |
|
||||
|
||||
je moet blackra1n dan gewoon in deze map plakken en klaar
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 downgraden van ios 4.2.1 naar 4.1 (géén jailbreak) | iGeO | Jailbreak | 0 | 07-12-10 23:15 |
iPhone: 3GS [new bootrom] downgraden van 4.1 naar 3.1.2 | dibango | Jailbreak | 6 | 11-10-10 13:20 |
iPhone: Kan ik mijn iPhone 3GS (MC637GB) nog downgraden na update naar 4.1? | speedieiphone | Jailbreak | 33 | 11-10-10 12:19 |
Windows: downgraden naar ios 1.0 | Guest-20191103144301 | iTunes | 5 | 02-10-10 17:24 |
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 | kingkitesurf | Unlock | 19 | 28-09-10 19:14 |
|
|