ik zoek 4.0 ispw met baseband update en geactiveerd! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) oorzaak gevonden. wou vandaag kijken naar factuur van telfort, blijkt dat ze mijn nummer hebben afgesloten... altijd netjes mijn rekeningen betaald...en mijn contract loopt vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oorzaak gevonden. wou vandaag kijken naar factuur van telfort, blijkt dat ze mijn nummer hebben afgesloten...
altijd netjes mijn rekeningen betaald...en mijn contract loopt vandaag nog 5 dagen, en daarna zou ik van mijn nummer prepaid kunnen maken. dat is echt ongelovelijk van ze. Maar nee hoor, ze hebben me gewoon afgesloten nu. Daarom werkt het niet. Heb de t-mobile sim van mn ma geprobeert in mn iphone en hij had meteen 5 streepjes volledig bereik. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Oke, dat is inderdaad naaiend van Telfort.
|
||||
|
||||
je zit nu toch op orginele fw 4 ofnie dan gooi toch gfewoon een custom eroverheen
|
|
||||
|
||||
-.-' (Zucht)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: na update naar 4.3.1 (met behoud baseband) ook geen t-mobile netwerk meer. | rellivisit | Unlock | 3 | 11-04-11 00:23 |
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband | randythesavage | Jailbreak | 13 | 28-01-11 15:36 |
iPhone: iPhone 4: update naar 4.2.1 met behoud van baseband 1.59, hoe doe ik dit? | desonnaville | Jailbreak | 14 | 23-01-11 21:54 |
iPhone: update naar 4.x met behoud baseband | rellivisit | Jailbreak | 2 | 06-11-10 13:18 |
iPhone 3GS: Behoud baseband met update 4.1 | bangnl | Unlock | 2 | 12-10-10 13:00 |
|
|