Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 gelukt op 3GS MC model discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DarkMessiah Die manier was er voor mij prima, zoals ik in mijn tutorial heb uigelegd. Ik zat op iOS 4.0.1 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb precies je , overigens makkelijk te volgen en uit te voeren, tutorial gevolgd, en bij mij werkt het ook niet. Bij anderen lukt het weer wel, denk toch dat het met de modelnummers te maken heeft, anders zou ik ook niet weten waarom het bij de 1 wel lukt en bij de ander niet.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou heb ik ff een vraag gisteren succes vol de phone terug Gé bracht naar 3.1.3 Gé jailbreakt ging ook goed maar nu als ik de aps er op wil doen krijg ik een fout code ......... Weet nu ff ni wat ik moet doen .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Cydia apps? of gewoon AppStore apps? Welke app probeer je, welke fout krijg je. Kortom, we need more info
|
|
|||
|
|||
Darkmessiah,
kan het zijn dat voor jouw iphone de SHSH al eerder was opgeslagen, toen je nog op IOS 3.1.3 zat ?? heb hetzelfde geprobeert met een Iphone die nog op 3.1.3 zit en dat werkt prima, maar ik denk als je je SHSH NOG NIET had opgeslagen voordat je naar IOS 4.0.1 gaat dat je dan toch een probleem hebt ! als dit toch mogenlijk is dan hoor ik het graag, heb nu een Iphone waar ik (nog) niets mee kan |
|
|||
|
|||
goede middag wie kan mij helpen om mijn iphone 3gs 16gb weer werkend tekrijgen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo hij is geupdate en toen was de simlock er weer op . het gaat om een iphone 3gs 16gb uit de uk moet geactiveerd worden zegt hij , met een o2 kaart. is eren andere oplossing voor , alvast bedankt mike
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo ik weet niet hoe het allemaal werkt .is er een mogelijkheid dat je het kan doen voor mij ,
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou zeggen, gebruik ff de zoekfunctie Laatst gewijzigd door kokkie44; 27-07-10 om 21:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
DIT KAN DUS NOOIT ZONDER SHSH ZIJN GEGAAN. SHSH KAN JE NU NIET MEER OPSLAAN. HIJ HEEFT HET DUS AL EERDER OPGESLAGEN.
|
|||
|
|||
Hallo,
Deze tutorial voor downgrade is wel degelijk voor mensen die hun shsh blobs hebben ik dacht zelf ook dat ik ze niet had maar heb ze blijkbaar wel... maar let op als je de downgrade gaat doen je kan niet met reserve kopie van 4.01 of 4.0 sychroniseren want dan moet je updaten houd in: je raakt contacten+muziek+progammas(staan denk ik wel in itunes) films etc etc.. dus wil je deze downgrade doen weet zeker dat je je telefoon nummers ergens hebt liggen .. grt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga het met mijn 3gs mc niet eens meer proberen ik wacht wel op de geohotz of comex release !! Groet, Mark |
|
|||
|
|||
Citaat:
Plus genaaid is het verkeerde woord, ik heb er dan alleen maar profijt van? Hij werkt perfect en is dus als hij gerepareerd is met de hand nagekeken |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: downgrade naar iOS 4.2.1 | Grazioso | Jailbreak | 8 | 04-04-11 18:08 |
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug | raymon | Jailbreak | 2 | 07-01-11 13:10 |
iPhone: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 3GS MC139DN new bootrom gelukt | Pieleplint | Jailbreak | 22 | 01-08-10 22:55 |
iPhone: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 3GS MC139DN new bootrom gelukt | Pieleplint | Jailbreak | 0 | 25-07-10 22:32 |
iPhone: Jb gelukt met 3gs 3.1.2 jb naar 3.1.3 | elisa9180 | Jailbreak | 0 | 22-02-10 22:17 |
|
|