Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 gelukt op 3GS MC model discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt geweldig, Iphone 3GS FW: 4.0.1 MFW: 05.13.04 en BL: 359.3.2 zonder probleem jailbreak en unlock gedaan. Alles via de Iphone zelf zonder tussenkomst van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt geweldig, Iphone 3GS FW: 4.0.1 MFW: 05.13.04 en BL: 359.3.2 zonder probleem jailbreak en unlock gedaan. Alles via de Iphone zelf zonder tussenkomst van Mac of PC. GEWELDIG!!!! THNX voor het bericht.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
na een jb van 4.0 zag ik dat mijn batterij nog sneller leeg ging.
toen ik deze uitleg las om te downgraden dacht ik waarom niet. ik had alles op geslagen bij saurik en na vijf minuten was hij weer terug op 3.1.3 nu gaat mijn batterij weer langer mee dan maar geen multitask. |
|
|||
|
|||
Hey didiergtj,
Over het algemeen zal multitasking niet veel batterij moeten gebruiken, hij zet de programma's waar je niet mee bezig bent, als het ware op pauze. Ik weet niet of je toevallig vwallpaper had draaien? Dit is namelijk wel een echte batterijvreter. Groet, Mark |
|
|||
|
|||
:: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 gelukt op 3GS MC model ::
dikke onzin.. dit werkt alleen op een 3G !! want die checked de shsh gegevens pas achteraf, waardoor je ook die foutmelding krijgt maar wel uit recovery kan schoppen... bij de 3GS, 4 en Ipad is die beveiliging vooraf.. Ik heb dit gerucht natuurlijk uitgeprobeerd maar dat werkte NIET dus mensen wie t wel is gelukt op de 3GS hebben waarschijnlijk een refurbished toestel gekregen van T-mobile waar de SHSH blobs van zijn opgeslagen in t verleden door een andere gebruiker.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hij is van week 17 2010had bij cydia wel mijn shsh opgeslagen van 3.1.3 en de saurik server in mijn host gezet en draaien maar. |
|
|||
|
|||
werkt met 3gs
Bij mij werkte het ook
mijn iphone is simlock vrij, komt uit azie ofzo nooit gejailbreakt naar 4.01 gezet maar hij praat slecht met mijn carkit, dus ga ik terug aangezien apple t niet oplost binnen normale tijd mbv recboot de iphone in recmode shift herstellen in itunes aan het einde error 1015 geprobeerd met recboot te exit rec mode, werkte niet, moest een dll hebben ofzo toen t bat filetje gedraaid exit.bat en daarna wilde hij mooi starten met 3.1.3 de standaard recboot deed t niet, dus heb ik RecBoot-Windows-Jaxov gebruikt voor het in rec mode zetten uit recmode halen deed ik met de standaard recboot files en daar dus het exit.bat filetje van (vind apple steeds meer op ms lijkt, software maken die niet werkt en het dan niet oplossen) |
|
|||
|
|||
kan je hem ook downgraden met een iphone 3g 16gb, volgens mij oude bootrom. is dit mogelijk? iemand die het al gedaan heeft?
|
|
|||
|
|||
is het ook mogelijk om eeen iphone 3g te downgraden van 4.0 naar 3.1.3?
|
|
||||
|
||||
Darkmessiah hartstikke bedankt voor de heldere uitleg!
Ik had 100% zeker mijn blobs op 3.1.2 en 3.1.3 opgeslagen.. Toch stuiten ik tot 3 maal toe op een foutcode 3194.. De oplossing was het hekje voor het adres in het host bestand weg halen!!!! Dus iedereen die last heeft van de fout code 3194, probeer eens dat hekje weg te halen voor het IP adres in het hostbestand! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Iemand misschien een oplossing voor het volgende? Ik krijg met recboot of met easyirecovery de iphone niet uit herstel modus. Dat betekend dus dat ik nu nog steeds geen gebruik kan maken van 3.1.3.k
Als ik op exit recovery klik, gebeurt er vrij weinig. Als ik op enter recovery klik, geeft het programma aan dat het bestand ASL.dll ontbreekt. Easyirecovery Als ik op enter recovery klik gaat de iphone in een herstelmodus maar dan zonder schuifbalk voor noodoproepen en zonder simaanduiding. Klik ik op exit recovery gebeurt er simpel weg niks! |
|
||||
|
||||
kan mijn bovenstaand bericht wellicht betrekking hebben tot de versie van Itunes? 9.2 waar ik nu mee werk, zou 9.1.1 wellicht de oplossing zijn? Zo staat hier beschreven RecBoot 1.0 : Fix errors 1015, 16xx While Downgrade ios 4 ( Full Guide ) | Mobile Phone Files Download
|
|
||||
|
||||
Het werkt onmogelijk..
Heb ondertussen elke combinatie geprobeerd, maar ik krijg het toestel dus niet uit het activatie venster. Het scherm kenmerkt zich door de balk voor de noodoproep en de vraag naar pincode van de sim. Recboot kan dit scherm niet omzeilen, evenals easyirecovery. Easyirecovery kan het toestel dus wel naar de herstelmodus trappen waar je dus het scherm krijg te zien zonder de schuifbalk voor noodoproepen en de vraag naar de pincode. Vanuit daar kan ik dus wel Recboot gebruiken dmv het bestand exit.bat aan te klikken. Hij doet netjes wat hij doen moet en het toestel start opnieuw op. Wat ik te zien krijg is dus weer het herstelmodus scherm met schuifbalk en vraag naar sim!? Iemand hier suggesties of eventueel oplossingen voor? |
|
||||
|
||||
Jeps werkt onmogelijk idd... Zonder SSHs is het volgens mij niet mogelijk.. Ik zat op 3.1.3 en was gecrashed, deed helemaal niks meer.. Dus heb toen maar via itunes geupdate naar 4.0.2.
Ik zat dus op firmware 4.0.2 en heb ssh's kunnen opslaan voor 4.0.... snap ik ook niet maar zal wel goed zijn. Toen heb ik maar gedowngrade naar 4.0 en ging prima, gejailbreaked en geunlocked en werkt uitstekend en veel vlotter dan 3.1.3 Maar zonder SSH's is volgens mij onmogelijk, en de mensen die het gelukt is hebben stom toeval gehad of toch perongeluk ooit de ssh's opgeslagen. Maar mijn iphone 3gs werkt weer
|
|||
|
|||
hoi ik heb een vraagje (ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet zo goed hoe het werkt
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi wekt dat echt zo makkelijk met jailbreakme
|
|
|||
|
|||
Nou het is me gelukt om 3.1.3 erop te zetten EINDELIJK!!! maar ik heb alleen maar een mac in de buurt en hij zit dus nu in de herstelmodus na error code 1015... ik hoef hem dus blijkbaar alleen uit deze herstel modus te halen maar hoe!?
Recboot heeft geen mac werkende versie. anyone? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: downgrade naar iOS 4.2.1 | Grazioso | Jailbreak | 8 | 04-04-11 18:08 |
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug | raymon | Jailbreak | 2 | 07-01-11 13:10 |
iPhone: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 3GS MC139DN new bootrom gelukt | Pieleplint | Jailbreak | 22 | 01-08-10 22:55 |
iPhone: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 3GS MC139DN new bootrom gelukt | Pieleplint | Jailbreak | 0 | 25-07-10 22:32 |
iPhone: Jb gelukt met 3gs 3.1.2 jb naar 3.1.3 | elisa9180 | Jailbreak | 0 | 22-02-10 22:17 |
|
|