Update van 3.1.2. naar 4.0.1. met undo JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een korte vraag: Momenteel heb ik met blackra1n mijn iPhone 3G gejailbreakt op FW 3.1.2. Nu wil ik graag overstappen naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update van 3.1.2. naar 4.0.1. met undo JB
Beste mensen, ik heb een korte vraag:
Momenteel heb ik met blackra1n mijn iPhone 3G gejailbreakt op FW 3.1.2. Nu wil ik graag overstappen naar iOS4.0.1., en wil deze NIET meer JB'en, omdat ik merk dat mijn 3G significant slomer is geworden sinds de JB. Alvast dank voor de reacties, zoals je begrijpt zal ik na de update mijn leven beteren en alleen nog maar apps kopen Laatst gewijzigd door WDS001; 21-07-10 om 16:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je bij het synchroniseren een foutmelding krijgt.
Veiligheidshalve zou ik de desbetreffende applicatie verwijderen via iTunes en daarna van je PC. Syncen en daarna updaten. |
|
||||
|
||||
Omdat we het hier niet over illegale applicaties gaan hebben gaat dit topic dicht.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Algemeen stappenplan: voorbereiden, update van 4.1 naar 4.2.1 en JB met Greenpoison | Mireille005 | Jailbreak | 0 | 12-02-11 00:27 |
iPhone: iPhone 4: update naar 4.2.1 met behoud van baseband 1.59, hoe doe ik dit? | desonnaville | Jailbreak | 14 | 23-01-11 21:54 |
iPhone: Problemen met update van FW:2.1 naar FW:3.0 | h4a | Jailbreak | 0 | 24-09-09 13:23 |
|
|