irecovery start niet op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb een iphone 3gs 16 gb en zit met een probleem, hij gaat niet uit recovery mode, nu heb ik irecovery gedownload ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
irecovery start niet op
hallo allemaal,
ik heb een iphone 3gs 16 gb en zit met een probleem, hij gaat niet uit recovery mode, nu heb ik irecovery gedownload maar dit start niet op, hij flitst alleen een DOS schermpje en daar blijft het bij, kan iemand me hiermee helpen? BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden | Mischa84 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 16:24 |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
|
|