Blijft in een jailbreak hangen?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heel gek probleem, wat misschien ook wel handig is. Ik heb een tijdje geleden mijn telefoon gejailbraikt en weer terug gezet. Nu blijft enkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blijft in een jailbreak hangen??
Hi,
Heel gek probleem, wat misschien ook wel handig is. Ik heb een tijdje geleden mijn telefoon gejailbraikt en weer terug gezet. Nu blijft enkel een % indicator naast mijn baterrij duur hangen, terwijl ik toch zeker weet dat de jailbreak eraf is (geen cydia of installer te vinden op de telefoon). Dit is zo ver ik weet nooit aanwezig geweest bij een 3G telefoon, of wel? Iemand een idee hoe dit kan komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt waarschijnlijk een reservekopie teruggezet. Dit is al eerder ter sprake gekomen. Dit is iets wat blijkbaar in je reservekopie zit opgeslagen en na het terugzetten weer tevoorschijn komt, ook al heb je dus geen JB meer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G jailbreak met limerain blijft hangen | Flexa | Jailbreak | 2 | 14-10-10 17:53 |
iPhone 1e gen.: Blijft hangen na jailbreak laatste reboot. | Patrick3G | Unlock | 0 | 12-10-10 15:47 |
iPhone: Jailbreak iPhone 4 blijft hangen | nielsvr | Jailbreak | 3 | 17-08-10 22:31 |
iPhone: Jailbreak redsnow blijft hangen | keesdr | Jailbreak | 6 | 26-06-10 01:39 |
iPhone: jailbreak blijft hangen | tomm14 | Jailbreak | 1 | 06-06-09 20:17 |
|
|