Jailbreaken legaal vanaf heden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de topic titel aangeeft. Ik kwam via twitter terecht op de blog van dev team waar een leuk bericht opstond Dev-Team Blog Zag net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken legaal vanaf heden
Zoals de topic titel aangeeft. Ik kwam via twitter terecht op de blog van dev team waar een leuk bericht opstond
Dev-Team Blog Zag net dat het ook op de frontpage vermeld staat. Typ dit via de ipv client en daar was hij nog niet zichtbaar excuses voor de vervuiling Laatst gewijzigd door eentje; 26-07-10 om 21:52. Reden: Inmiddels nieuws al op frontpage |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac | Multimaniak | Muziek, foto & video | 0 | 26-02-11 13:32 |
iPhone: Legaal laten unlocken, kan ik jailbreaken? | Th00mz | Jailbreak | 3 | 22-07-09 23:14 |
AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden? | iMario | Jailbreak apps en thema's | 114 | 31-03-09 09:29 |
Wat zijn Mogelijk heden met unlock | bram-creem | Archief | 1 | 10-09-08 18:44 |
|
|