AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier een nieuwe Messenger applicatie die ik zelf tot nu toe de beste vind De app heet AgileMessenger en is te installeren in de Installer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
AgileMessenger (All in one)
Hier een nieuwe Messenger applicatie die ik zelf tot nu toe de beste vind
De app heet AgileMessenger en is te installeren in de Installer. AgileMessenger heeft heel veel nieuwe opties. Waaronder, een leuke en misschien voor velen belangrijk, emoticon support ook kun je ter plekke foto's maken en die dan meteen versturen in het gesprek. Check it out! Het is zeker de moeite waard, vooral omdat de meeste andere chat apps het niet doen bij velen. Waaronder, MobileChat en Apollo AgileMessenger Ondersteunt: ICQ, MSN, AOL, Yahoo!, Jabber & GoogleTalk. Te installeren via de source, modmyifone.com/installer.xml
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 01-07-08 om 01:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, teammate....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij staat hij niet in de lijst. Heb wel de source
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heb hem al
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden?
AgileMessenger is een nieuwe instant messaging-applicatie voor de iPhone (MSN,ICQ,Google Talk,Yahoo!). Grafisch zeer fraai en met veel extra functies.
Lees verder over: AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden? Tag: |
|
||||
|
||||
zeker weten de beste tot nu toe!
|
|
||||
|
||||
//Samengevoegd
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
begint al ergens op te lijken. kan fring er af
|
|
||||
|
||||
Heb me iPhone nog niet binnen dus heb even vraagje heeft
deze IM app landscape mode? |
|
|||
|
|||
Geen landscape mode, althans, niet bij mij
Maar werkt als een trein, ben er erg blij mee. Tot nog toe alleen ervaring met Beejive gehad, maar dat wordt er wel door overtroffen! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan ga ik hem nog niet gebruiken het is echt een must om landscape
modus te hebben. Typed voor mijn 2 a 3 keer sneller |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect op msn, echte aanrader!
|
|
||||
|
||||
zijn er ook mensen die er nu problemen mee hebben dat je niet kan inloggen?
die dan het bericht ''All connections failed, switch to contactlist?'' krijgen ?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De beste Iphone clone tot nu toe? | 060213 | iPhone algemeen | 21 | 03-03-12 22:31 |
|
|