NeoTech Custom Font iPhone 2.x discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwam ik deze week ergens tegen op een Forum en de font is mooier dan de Originele Iphone Font (persoonlijke keuze dan). Dit lettertype ondersteunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NeoTech Custom Font iPhone 2.x
Kwam ik deze week ergens tegen op een Forum en de font is mooier dan de Originele Iphone Font (persoonlijke keuze dan). Dit lettertype ondersteunt zowel het Lockscherm als alle applicaties en appstore applicaties, zelfs het Weather Widget is van lettertype gewijzigd . Wees wel aandachtig en lees zeker de readme die aanwezig is, want als je het verknoeit kan je effe opnieuw gaan pwnen etc. De nodige files zijn aanwezig in de rar en er wordt ook duidelijk gezegd dat je EERST EEN BACKUP MOET MAKEN, dus doe dit ook en ga niet zomaar effe overschrijven. Enjoy Created By NeoTech |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi even een vraag wat voor thema is dit.
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens: https://forum.iculture.nl/f22/i...mas-topic.html
|
||||
|
||||
Sorry voor het omhooghalen van een topic waar al enige tijd niets mee is gedaan, maar ik gebruik dit font op vrijwel alle plekken maar krijg het niet meer voor elkaar om ook het keyboard in dit font weer te geven.
Ik heb dit probleem sinds de update naar 2.2.1, hiervoor werkte het feilloos. Heb het zelfs via Cydia geprobeerd, maar zelfde resultaat : niets. Kan iemand eens kijken of hij/zij het wel voor elkaar krijgt op zijn/haar 2.2.1 phone ? Linkje naar het keyboard : Neo Keys Dark [WhiteSpace].rar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[How-to] Font Swap | Sensatie | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-08-10 04:45 |
iPhone Statusbalk Font? | Ruben.cc | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 13-07-10 20:46 |
Font problemen | Googolplex | Jailbreak apps en thema's | 11 | 14-07-09 19:15 |
iPhone: Niet meer kunnen bellen na update van Iphone font 2.0 die | dreamersteps | Jailbreak | 3 | 11-12-08 00:18 |
Font size op iPhone | DTSBYK | Archief | 1 | 22-08-08 19:29 |
|
|