AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) oh ik kom er net achter dat de beta van agile messenger al wel te downloaden is via installer....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oh ik kom er net achter dat de beta van agile messenger al wel te downloaden is via installer.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mm vreemd ik had het bericht in andere topic geplaatst maar kwam ineens hier , dus las daarna pas de replys
anyway, kan je me misschien helpen hoe ik als ik via appstore iets wil downloaden op de gratis methode, ik mijn login gegevens van i tunes moet opgeven... waar ik die vandaan haal ? kan het zijn omdat ik al een i phone heb maar dit abonnement pas later in gaat? en welke Messenger kun je wel op je telefoon zetten? want heb al zoveel opties gezien op het forum, maar dat is geen programma, maar via een url. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
op de site van agile staat dat het binnenkort te vinden is in de appstore, misschien dat er een beta ergens te vinden is..
|
|
||||
|
||||
Kan iemand bevestigen dat Agile Messenger beta te vinden is in Installer? Dan zet ik Installer er weer even op
Zou ook mooi zijn als hij binnenkort te krijgen is in de App Store!
|
|||
|
|||
hallo,
even een vraagje, ik heb FW 2.2 en installer, heb de source ingevoerd, refresh gedaan en de agil staat er niet in? Wat doe ik fout? en hoe het wel goed te krijgen? Dank |
|
|||
|
|||
Ik ben ook opzoek naar Agilemessenger de beta die werkt op fw2.2.... Kan iemand de source waar deze te vinden is aub hier plaatsen?
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Zelfde vraag: FW 2.2 en source modmyifone.com/installer.xml ingevoerd maar helaas geen Agile...had die eerst wel met FW 1.1.4 en was echt super dus wil m graag terug!
Tnx |
|
|||
|
|||
Idd, net zoals de vorige poster had ik ook agile messenger met firmware 1.1.4.
Nu ben ik sinds daarnet overgeschakelt naar firmware 2.2 en wil ik echt wel graag terug agile messenger? Iemand die weet hoe dit moet? Of zijn er gelijkwaardige messenger voor de firmware 2.2?? Laatst gewijzigd door King1987; 28-01-09 om 17:58. Reden: Niet over illegale praktijken praten. Dank |
|
|||
|
|||
Hij is er weer. Agile Messenger 1.0.1 voor €7,99 in de appstore: iTunes Store
|
|
||||
|
||||
Nice!!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb m ook maar dr op gezet! ik vind m nu al veeel fijner dan Palringo. Ik vond Bejive te duur, hij is nu afgeprijst, maar deze vind ik toch mooier!
|
|
||||
|
||||
Wat een prijzen voor IM!
Doe mij maar Palringo! Je bent een Nederlander of niet
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik snap er niks van..
Heb nu sinds 4 dagen m'n iphone maar dingen via sources downloaden enzo ik snap er niks van... Kan iemand het me uitleggen ik kan het nergens vinden... Ik heb firmware 2.2 Ik ging naar installer - > source -> add -> url ingevoerd Gebeurd niks... staat iets over (Null) bij tasks ofzo. Is er per programma een andere firmware nodig ofzo wtf? Ik snap het niet... |
|
||||
|
||||
Deze is alleen te krijgen in de App Store.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De beste Iphone clone tot nu toe? | 060213 | iPhone algemeen | 21 | 03-03-12 22:31 |
|
|