AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Jammer maar helaas! Agile Messenger is er (nog) niet voor firmware 2.0.x Uiteraard zijn er gratis alternatieven zoals Palringo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hmm jammer .
|
|
||||
|
||||
IMplus is ook een hele goeie, tip van Tijn1. iTunes link: IMplus
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
jammer dat ie er nog niet is voor fw 2.0. had em wel willen proberen
Laatst gewijzigd door droopy; 01-09-08 om 20:28. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En... is hij er ondertussen al, ik kan het echt nergens vinden of en hoe hij te downloaden is voor fw 2.0. Ik vind al die andere IM programmas ***. Agile lijkt me wel goed vooral doordat hij een signaal laat horen als je een bericht hebt zelfs als het programma niet aan staat.
|
|
|||
|
|||
IM+ proberen. Werkt minimaal net zo goed
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ze hebben allebei voordelen. Palringo moet je iedere keer weer apart inloggen. Vind ik wat verbvelend
|
|
|||
|
|||
maar bij beide programmas ga je ofline als je op de homebutten drukt, bij mobile chat niet maar daar lukt het mij niet om aan te melden via msn. En bij geen van deze programmas krijg je een melding zelfs als je iPhone op standby staat. Apollo IM zou ik wel is willen proberen alleen kan ik die niet vinden in cydia en installer.
|
|
|||
|
|||
Heb wel de source maar niet agilemessenger!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke sorry??
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Iemand een idee welk van de IM progjes wel offline messeging ondersteund??? Ik gebruik nu Agilemessenger en deze ondersteund het NIET! BeeJive ondersteund alleen het sturen van berichten naar contacten van mij die offline zijn... Als ik offline ben, zal ik geen berichten ontvangen van contacten die mij sturen.... Vind het jammer dat Agile deze functie nog niet ondersteun... |
|
|||
|
|||
agile heeft deze functie wel degelijk op 1.1.4 alleen moet je die wel aan zetten in de app zelf.
|
|||
|
|||
maar waar zit deze functie dan verstopt? Kan deze niet vinden bij de preferences...
|
|
|||
|
|||
by my werkt da nog altyd niet:s
ik heb de source der op gezet mja |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee, maar er is laatst wel BeejiveIM uitgekomen, die kost wel wat maar dan heb je ook wat.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De beste Iphone clone tot nu toe? | 060213 | iPhone algemeen | 21 | 03-03-12 22:31 |
|
|