nieuwe iPhone 4.0.1. jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds enkele dagen de gelukkige bezitter van een nieuwe iphone. Echter ben ik sinds die tijd op zoek naar de voor- en nadelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iPhone 4.0.1. jailbreaken?
Ik ben sinds enkele dagen de gelukkige bezitter van een nieuwe iphone.
Echter ben ik sinds die tijd op zoek naar de voor- en nadelen van jailbreaken van mijn telefoon. Nu heb ik al heel wat draadjes doorgenomen maar het wordt met toch niet echt duidelijk. Ik heb een iphone 3gs 32gb met firmware 4.0.1., ik vermoed dat ik een nieuwe bootrom heb. Het voordeel van jailbreaken is me inmiddels wel wat duidelijker. Je kan dan meer met je toestel en kan apps van derden installeren. Echter ben ik er niet achter of ik bij het jailbreaken permanet alles overschrijf en niet meer terug kan, ofdat ik gewoon met een firmwareupdate weer terug kan naar het origineel. Tevens kan ik nergens vinden welke aangepast firmware ik moet gebruiken. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen en krijg ik geen reacties in de zin van; "draadjes genoeg, dus lezen maar". Kom er namelijk echt niet uit... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welkom gelukkige iPhone bezitter!
Zo te lezen ben je goed bezig! Alleen het ongelukkige voor jou op dot moment is dat je nog niet kan jailbreaken! Maar mocht je dat toch besluiten te doen dan kan je hem heel makkelijk terugzetten in oude vorm door op herstellen in itunes te drukken of door te updaten naar een nieuwe firmware! Hopelijk heb je nu genoeg info! Succes verder! |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie
Wanneer is de verwachting dat ik wel kan jailbreaken en waarvan is dit afhankelijk? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
het zou voor zondag zijn maar het is verdacht stil dus
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik mis wel veel zonder jailbreak
maar alles gaat wel super snel |
|
|||
|
|||
Is het trouwens waar dat als je je iPhone 4 wil jailbreaken dat er hardware matig iets verandert in de telefoon?
En dat ze dat achteraf kunnen zien als hij vb bij een hersteldienst is dat hij ooit gekraakt geweest is? |
|
||||
|
||||
als het zo is maakt het toch niet uit in de vs is het al legaal
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik geloof daar niet zoveel van en zoals hier al geschreven in de VS is jailbreaken legaal verklaart
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Want in Nederland mag het gewoon. Het is JOU iPhone al stop je die in de blender. Je mag er mee doen wat je wil. Dus ook jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dan valt hij uiteraard buiten garantie niet? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er kan geen hardware verandering plaats vinden door een Jailbreak. Jailbreak is softwarematig. Als je niet meer bij de iPhone kan op welke mannier dan ook kan Apple dat ook niet. Kan je er wel bij herstel je hem eerst. Geen probleem dus.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had dat nl. ergens gelezen maar ik vond het ook vrij raar mja je weet nooit natuurlijk |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe Iphone 3gs jailbreaken 3.1.? | arjendj | Jailbreak | 0 | 02-04-10 10:30 |
Nieuwe iphone kan jailbreaken nog? | dendirk | Archief | 4 | 17-01-10 11:29 |
Nieuwe iPhone jailbreaken | Miki07Ronaldo | Archief | 7 | 02-05-09 17:35 |
iPhone: iPhone jailbreaken op nieuwe macbook? | dorus | Jailbreak | 11 | 20-02-09 22:57 |
Nieuwe Iphone Jailbreaken | Mrmike | Archief | 1 | 25-01-09 23:26 |
|
|