Jailbreak Ipod Touch 8Gb 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo beste mensen, Ik zit hier met een probleem Ik heb perongeluk geupdate en nu wil ik jailbreaken Ik heb het al via Redsn0w geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak Ipod Touch 8Gb 4.0
hallo beste mensen,
Ik zit hier met een probleem Ik heb perongeluk geupdate en nu wil ik jailbreaken Ik heb het al via Redsn0w geprobeerd maar dat gaat bij mij natuurlijk niet Altijd heb ik zoiets.. De beta is niet voor mijn device geschikt Aub help me.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is cker de allernieuwste ipod
|
|
|||
|
|||
Nouja,
Eergister gekocht... Mc model dus |
|
||||
|
||||
Dan moet je ff wachten
|
|
|||
|
|||
Is goed
Ze zeggen zondag(morgen) toch? lijkt me sterk |
|
||||
|
||||
Als het goed is brengt Comex ZEER snel zijn jailbreak uit. Voor alle iDevices
|
|
|||
|
|||
Als dat zo is,
Is het moeilijk te jailbreaken? Ik zelf doe denk liever met spirit I.v.m vrienden die het ook hebben En aangezien dat er wel mooi uitziet |
|
||||
|
||||
Het is een Spirit like jaibreak. Wacht gewoon even tot die uit is. Dit zal waarschijnlijk binnen nu en 24 uur zijn.. <-- geen garantie...
|
|
|||
|
|||
Haha nee oké geen probleem (y)
Ik hou van jullie! Niet te letterlijk opvatten xD |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja ach haha als jij daar vrolijk van word :')
Haha trouwens mischien stomme vraag maar wat voorn type iPod heb ik eigelijk..? 2 of 3G het is heel verwarrend de ene zegt ja als je 8gb heb is et 2g en de ander zegt dat je dat kan zien aan de vorm :S |
|
||||
|
||||
Ik zou het echt niet weten...
iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com weet het wel |
|
|||
|
|||
Oh ja bedankt
Heb dus 2G mc.. |
|
|||
|
|||
Iets belangrijks dat ik moet weten met 2g mc?
|
|
|||
|
|||
Hey MassiveSlak,
Ik had hetzelfde probleem en heb lang moeten wachten, maar ik heb net precie dezelfde ipod touch 2G MC model gejailbreakt. Ga naar safari en typ in www.jailbreakme.com. Slide als er staat slide for jailbreak wacht even en enjoy cydia |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hetzelfde probleem en heb lang moeten wachten, maar ik heb net precie dezelfde ipod touch 2G MC model gejailbreakt. Ga naar safari en typ in www.jailbreakme.com. Slide als er staat slide for jailbreak wacht even en enjoy cydia (wel eerst op de pc/mac aansluiten en itunes opstarten.) |
Labels |
4.0, ipod, jailbreak, redsn0w, touch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch 8GB Start niet op na jailbreak | Mypod | Archief | 1 | 30-01-10 20:07 |
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? | Funnyplay | Unlock [archief] | 5 | 17-04-08 15:15 |
|
|