iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPad: Jailbreak van de iPad (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/66490-jailbreak-de-ipad.html)

BlueLemon 03-08-10 16:45

iPad 64GB Wi-Fi Gelukt!
versie 3.2

andre janssen 03-08-10 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthipad (Bericht 513656)
Je moet met je iPad naar de website van het jailbreaken gaan. Er komt geen mac of pc bij kijken.

Toch een beetje blond, had ik zelf kunnen bedenken. Jailbreakme gelukt en werkt maar ik heb het idee dat het toutchscreen veel trager reageerd, klopt dit of ligt dit aan mij.

Matthipad 03-08-10 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andre janssen (Bericht 513903)
Jailbreakme gelukt en werkt maar ik heb het idee dat het toutchscreen veel trager reageerd, klopt dit of ligt dit aan mij.

Ik heb er geen last van...

pmax 03-08-10 20:49

Ipad 3.2.1 (7B405) net gejailbreaked
 
Ik heb net jailbreakme.modmyi.com gebruikt

En heb een Ipad op 3.2.1 (7B405) net gejailbreaked ... verliep zonder problemen en werkt nog steeds.

In een keer zonder issue's:)

shapezzz 04-08-10 09:08

Iemand Sbsettings al probleemloos werkend op 3.2.1. ?

Heeft mij i.i.g. al 3 keer een restore opgeleverd (bootlogo-loop) :(

Kees 04-08-10 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 514789)
Iemand Sbsettings al probleemloos werkend op 3.2.1. ?

Heeft mij i.i.g. al 3 keer een restore opgeleverd (bootlogo-loop) :(

Ik kan SBsettings wel installeren maar vind er geen enkele icon voor terug (of is dit normaal?) zodat ik het programma niet kan opstarten/openen.

IPad 32GB Wi-Fi&3G

haroldv 04-08-10 10:33

Ja, dat is normaal. Met je vinger van rechts naar links bewegen over de bovenste zwarte balk (waar de tijd in staat)

Peter_1 04-08-10 11:20

SBSettings werkt prima onder 3.2.1.

shapezzz 04-08-10 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 515035)
SBSettings werkt prima onder 3.2.1.

Ja hier nu ook, vreemd maar prima :)

Invadoria 06-08-10 10:04

Gisteren iPad ontvangen, allereerst Mac zijn software updates laten doen, reboot, FW op ipad was 3.2.1, gesurft naar jailbreakme.com en alle stappen doorlopen in onderstaande link.
Werkt perfect!

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]http://appadvice.com/appnn/2008/07/how-to-use-cydia-a-walkthrough/
[/FONT][/SIZE][/FONT]

waov 09-08-10 09:33

IPAD 64GB Wi-Fi 3.2.1 NL Jailbreak geinstalleerd en Cydia op mijn Ipad.

Wellicht een domme vraag van een leek maar hoe nu verder cq wat kan ik nu anders en of hoe doe ik dat?

Iedereen bedankt die hier op reageert.

Invadoria 09-08-10 10:16

oa. apps installeren die geweigerd zijn in de Apple apps store (vb: SBSettings). Applicaties die je op internet "gevonden" hebt installeren....

dkrijthe 09-08-10 23:15

Hallo,

Ik heb een iPad 32 gb 3G fw3.2.1. Jailbreak vorige week in een keer gelukt en draaint nog als een zonnetje. Alleen af en toe blijft hij na updates van cydia in de respring hangen. Fr. Snel rebooten en alles werkt weer naar behoren.

Se-basterd 10-08-10 09:33

Jailbreak
 
Ging erg gemakkelijk, maar toch na twee dagen weer der af gehaald, iPad liep trager en internet liep regelmatig vast. Nu loopt ie weer als een zonnetje :)

Grtzz

GoldRush 10-08-10 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 514789)
Iemand Sbsettings al probleemloos werkend op 3.2.1. ?

Heeft mij i.i.g. al 3 keer een restore opgeleverd (bootlogo-loop) :(

Gedaan ook vastloper daarna reset uitgevoerd staat er gewoon in en het werkt heb alleen geen flauw idee wat ik er mee moet of kan, het zal wel ergens goed voor zijn

Bibi2205 10-08-10 16:03

Als je niet overtuigt bent van SBSettings (of je jailbreak), waarom installeer/doe je het dan?

SBSettings bespaart je de moeite om telkens in de instellingen te moeten gaan om bv Wi-Fi of 3G uit te zetten, dat kan je rechtstreeks vanaf je Springboard doen. Als je dit niet nuttig vindt, verplicht niemand je om het geïnstalleerd te laten.

GoldRush 10-08-10 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 525066)
Als je niet overtuigt bent van SBSettings (of je jailbreak), waarom installeer/doe je het dan?

SBSettings bespaart je de moeite om telkens in de instellingen te moeten gaan om bv Wi-Fi of 3G uit te zetten, dat kan je rechtstreeks vanaf je Springboard doen. Als je dit niet nuttig vindt, verplicht niemand je om het geïnstalleerd te laten.

Zoals iedereen doet lees je bepaalde Posts onderandere flash op je iPad dan lees je ook wat je allemaal moet instaleren om dit werkend te krijgen en zie je ineens een bepaald programma en weet je niet exact waar het voor is

Zoals sbsetting wist ik niet waar het voor was maar nu wel na een beetje verder te neuzen

Ik had het gelezen via een post over imobilecinema en vond het wel makkelijk
Gelukkig kunnen we allemaal wel eens wat leren en als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt dan duurt dit wat langer soms hahahhahaha

willemipad 12-08-10 13:13

Vanmorgen naar jailbreakme.com geweest met mijn nederlandse 64 g Wi-Fi iPad en
Was zonder problemen binnen 2 minuten gebeurt.

Toppie!!! :)

iberno 17-08-10 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chytin (Bericht 512662)
ik heb lang uitgekeken naar de jailbreak, dus gisteren gelijk mijn ipad 16 gb Wi-Fi gejailbreakt. na een dag gebruiken vind ik de accuduur erg snel achteruit gegaan.
ik heb batterij vretende opties als push, locatievoorziening uitstaan. mails haal ik binnen met fetch en de brightness table stond ergens in het midden.

de jailbreak heeft voor mij weinig toegevoegde waarde op dit moment, waar een lange accuduur dat wel voor mij is. dus op dit moment ben ik hem aan het unjailbreaken. jammer.

Helemaal mee eens! De mijne ga ik nu ook terug restoren maar hoe heb jij dit gedaan? Terug naar fabriek of een eerdere versie? Ik wil namelijk wel zo terug gaan dat de hele baseband en root weer origineel is, mocht ie n keer weg moeten kan Apple t niet meer zien toch?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.