Jailbreak van de iPad discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Eventjes horen hoe het gaat met jullie jailbreakme.com jailbreak op de iPad. Gezien het bericht "Helaas zijn er momenteel soms nog problemen bij de combinatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak van de iPad
Eventjes horen hoe het gaat met jullie jailbreakme.com jailbreak op de iPad.
Gezien het bericht "Helaas zijn er momenteel soms nog problemen bij de combinatie van de iPad op firmware 3.2.1 met jailbreakme.com" Hoe gaat het bij jullie?
iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7 iPhone X 256GB iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular Apple TV4 64Gb Laatst gewijzigd door wvy; 02-08-10 om 07:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb het nu twee keer geprobeerd... maar hij blijft hangen op de achtergrond...
|
|
||||
|
||||
Same here. Nu 3 maal geprobeerd.
|
|
|||
|
|||
Bij mij ging het zo:
Ik hield de paarse achtergrond, vervolgens paar keer f5 gedrukt. Steeds slide to jailbreak gedrukt. Na aantal keer kwam er een popup met downloading. Nadat dit klaar was gebeurde er niets en bleef die hangen (kon safari ook niet opnieuw openen). iPad toen zelf herstart en had cydia staan Zie wel nu als ik iPad herstart (doe je eigenlijk nooit maargoed) een heel dun groenig lijntje door het scherm terwijl je Apple logo ziet. Verder werkt die top! |
|
|||
|
|||
En wat ga/kun je er dan nu anders mee doen dan voor je jailbreak? En kun je er nu wel externe hardware aan hangen? Deze apple-newbie is erg benieuwd naar de voordelen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier graag enkel antwoorden over het al dan niet lukken van de jailbreak met de nieuwe Spirit anders gaat het hier te onoverzichtelijk worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sorry was ik vergeten te vermelden.
3.2.1 heb ik eropstaan |
|
|||
|
|||
Nada noppes niks
Helaas...alles al geprobeerd. Safari geschiedenis en cache wissen, rebooten, 200x opnieuw laden van de pagina...nada noppes niks Maar even wachten tot de drukte over is...over een jaartje hoop ik
|
|
|||
|
|||
Mijn 3.2.1 doet niks. Blijft hangen op het paarse scherm. Ik heb de tips van rebooten en browser cache leeggooien al uitgevoerd. Vanmiddag nog maar eens proberen.
Het is in ieder geval al beter dan vannacht: toen rebootte mn ipad. @strietboy: heb je een "nederlandse" ipad of een geimporteerde (geen idee of dit verschil maakt overigens). |
|
|||
|
|||
ik heb een nederlandse
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn iPad 3G komt uit de UK |
|
|||
|
|||
Gebruik deze link;
jailbreakme.modmyi.com Heb Ipad op 3.2.1 (7B405) net gejailbreaked ... verliep zonder problemen en werkt nog steeds. iPhone op 4.0.1 was al gedaan ... MyWi werkt als een trein |
|
|||
|
|||
Krijg jij ook bij het herstarten een verticaal streepje in beeld naast het Apple logo?
(lijst of er iets op de achtergrond wordt opgestart ofzo) |
|
|||
|
|||
Ja maar dat was snel weg.
Na JB wel de netwerkinstellingen herstellen heb ik ergens gelezen. En vergeet je iPad handtekening niet via TinyUmbrella |
|
|||
|
|||
Bij mij was het ook snel weg, maar als je nu herstart zie je het weer kort in beeld als het goed is. Viel me op had ik nog nooit zo gezien bij een JB.
|
|
|||
|
|||
Ipad jailbreak
Perfect gelukt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat streepje is bij mij ook weg hoor. Zie je alleen nu iedere keer staan mocht je je iPad rebooten.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|