Jailbreak van de iPad discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Net geprobeerd, de site is in de lucht en na een de slide to jailbreak het volgende: 1. Ipad start op 2. geen installatie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net geprobeerd, de site is in de lucht en na een de slide to jailbreak het volgende:
1. Ipad start op 2. geen installatie ik heb: 1. ipad 32gb 3g 2. Gekocht bij MM Utrecht 3. Serienummer begint met GB 4. FW 3.2.1 Laatst gewijzigd door aevries; 02-08-10 om 19:33. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een originele fw 3.2 op mijn iPad staan. Ik denk dat ik zo een jailbreak probeer, of zal ik wachten op een update? Ik heb een 32 Wi-Fi iPad. Moet ik eerst naar 3.2.1 updaten?
|
|
|||
|
|||
In 1 keer succes met 32GB Wi-Fi uit FR.
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het helaas ook op geen enkele manier met m'n Nederlandse 3G 16GB.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus een NL iPad 64GB + 3G en ik heb continue reboots!
Ik heb hier en daar ook op buitenlandse fora gelezen dat men allemaal problemen heeft met 3G versies. |
|
|||
|
|||
Ja, allemaal 3G. Ik vraag me af of iemand hier zijn Wi-Fi only iPad niet gejailbreaked krijgt.
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier. 64gb 3G gekocht in Nederland, die ook al alle tips & trics blijft rebooten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een in NL gekochte iPad 3G.. Als ik nu slide, dan reboot mijn ipad..
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat wij (de 3G-ers ) maar even af moeten wachten tot Comex met een update komt. Zie ook comex (comex) on Twitter
|
|
|||
|
|||
hij kan bij mij niet downloaden? dan zegt ie oops try again
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hier zegt hij ook Oops.....host onvindbaar...
probeer het al vanaf 19.30..nog geen resultaat en heb een Wi-Fi |
|
|||
|
|||
Maar dat komt doordat de servers het niet aankunnen. Ligt niet perse aan je iPad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
JB voor 3 G versies nog ver weg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPad 16G Wi-Fi in 1x kunnen jailbreaken.
iPad komt uit USA. |
|
|||
|
|||
Hier is het plots ook gelukt!
32gb 3G |
|
|||
|
|||
JB gelukt op iPad 32gb 3g
|
|
|||
|
|||
Razza! Hier wil ik meer over weten.
Vertel, waar heb je die iPad 3G vandaan. Uit de VS, uit Nederland, ergens anders vandaan? En bij welke winkel heb je hem gekocht? En ook: welke firmware heb je op de iPad staan, 3.2.1. of 3.2.? Edit: laat maar! Ik zie dat Comex de jailbreak heeft aangepast, het werkt inderdaad opeens. Sit tight... Laatst gewijzigd door aaifone; 02-08-10 om 21:52. Reden: Aha! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|