Jailbreak van de iPad discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook 32gb 3G...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ook
32gb 3G |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zo das gelukt. kwam erdoor en hij is gejailbreaked.
|
|
|||
|
|||
Update comex
Zojust op comex twitter, update! ProbeeR jailbrake opnieuw, werkt nu wel!
iPad 64 gb, 3G. Bij mij werkt het nu wel! |
|
|||
|
|||
Werkt perfecto, succes, have fun!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Perfecto, have fun! |
|
||||
|
||||
Het werkt
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de voordelen van het jailbreaken van de iPad?
|
|
||||
|
||||
Mijne werkt nu ook perfect
|
|
||||
|
||||
Yes! Het is inderdaad alsnog gelukt op mijn Nederlandse 3G 16GB! Super!
|
|
|||
|
|||
jaaaaaaaaaaaa nu werkt de jailbreak goed na een heledag proberen.
iPad 16Gb 3G Wi-Fi Tnx |
|
|||
|
|||
Ipad start niet meer op na jalbrake
was net zo enthousiast maar heb zojuist een restore moeten uitvoeren.
Na de jailbrake heb ik Cydia willen updaten wat maar niet lukte (time out) Heb de Ipad eens gereset omdat ik dat na de jailbrake nog niet gedaan had, blijft dan echter hangen op het appeltje. Harde reset hielp niet, zojuist dus een restore gedaan. meerdere mensen met dit probleem? |
|
|||
|
|||
Het werkt!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
na restore nog een keer jailbreak uitgevoerd, werkt nu wel.
|
|
|||
|
|||
Zou lachen zijn als mensen in de Apple Store op de demomodellen iPhones "Sliden to Unlock" em dan weg lopen.
|
|
||||
|
||||
TOPPPPIEEE! Eindelijk geen reboot. Loopt nu door. Ze hebben iets aangepast kan niet anders, nu werkt ie. Ff kijken, Cydia is wel even hoesten proesten vergeleken met mn Iphone 3Gs op 4.01. Geweldig.
|
|
||||
|
||||
3G 64GB nu wel gelukt!!!
Alleen erg druk op Cydia, loopt niet door.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yep Jailbreak staat erop. Ik wil graag mijn root Wachtwoord veranderen, via de optie "Root Password How -To" optie in Cydia heb ik het terminal programma gedownload, deze werkt echter niet op mijn IPAD. Heeft iemand een oplossing hiervoor. Alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
Nee, hij doet het toch. Wat langer dan normaal wachten. 2 maal soft reset. 1 maal hard reset. Gewoon wachten. En hij loopt door. Cydia is niet helemaal strak volgens mij. Maar SBSettings doet ut. Voor ieders info, ik heb een Ipad 64 3G op 3.2.1.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens werkt Mobile Terminal ook niet op de iPhone met iOS4. Dat is dus geen iPad specifieke kwestie. Jammer genoeg is het programma nog steeds niet bijgewerkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|