Jailbreak van de iPad discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) iPad 64GB Wifi Gelukt! versie 3.2...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 64GB Wi-Fi Gelukt!
versie 3.2 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Toch een beetje blond, had ik zelf kunnen bedenken. Jailbreakme gelukt en werkt maar ik heb het idee dat het toutchscreen veel trager reageerd, klopt dit of ligt dit aan mij.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ipad 3.2.1 (7B405) net gejailbreaked
Ik heb net jailbreakme.modmyi.com gebruikt
En heb een Ipad op 3.2.1 (7B405) net gejailbreaked ... verliep zonder problemen en werkt nog steeds. In een keer zonder issue's |
|
||||
|
||||
Iemand Sbsettings al probleemloos werkend op 3.2.1. ?
Heeft mij i.i.g. al 3 keer een restore opgeleverd (bootlogo-loop) |
|
||||
|
||||
Citaat:
IPad 32GB Wi-Fi&3G |
|
|||
|
|||
Ja, dat is normaal. Met je vinger van rechts naar links bewegen over de bovenste zwarte balk (waar de tijd in staat)
|
|
||||
|
||||
SBSettings werkt prima onder 3.2.1.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gisteren iPad ontvangen, allereerst Mac zijn software updates laten doen, reboot, FW op ipad was 3.2.1, gesurft naar jailbreakme.com en alle stappen doorlopen in onderstaande link.
Werkt perfect! [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]http://appadvice.com/appnn/2008/07/how-to-use-cydia-a-walkthrough/ [/FONT][/SIZE][/FONT] |
|
|||
|
|||
IPAD 64GB Wi-Fi 3.2.1 NL Jailbreak geinstalleerd en Cydia op mijn Ipad.
Wellicht een domme vraag van een leek maar hoe nu verder cq wat kan ik nu anders en of hoe doe ik dat? Iedereen bedankt die hier op reageert. |
|
|||
|
|||
oa. apps installeren die geweigerd zijn in de Apple apps store (vb: SBSettings). Applicaties die je op internet "gevonden" hebt installeren....
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iPad 32 gb 3G fw3.2.1. Jailbreak vorige week in een keer gelukt en draaint nog als een zonnetje. Alleen af en toe blijft hij na updates van cydia in de respring hangen. Fr. Snel rebooten en alles werkt weer naar behoren. |
|
|||
|
|||
Jailbreak
Ging erg gemakkelijk, maar toch na twee dagen weer der af gehaald, iPad liep trager en internet liep regelmatig vast. Nu loopt ie weer als een zonnetje
Grtzz |
|
|||
|
|||
Gedaan ook vastloper daarna reset uitgevoerd staat er gewoon in en het werkt heb alleen geen flauw idee wat ik er mee moet of kan, het zal wel ergens goed voor zijn
|
|||
|
|||
Als je niet overtuigt bent van SBSettings (of je jailbreak), waarom installeer/doe je het dan?
SBSettings bespaart je de moeite om telkens in de instellingen te moeten gaan om bv Wi-Fi of 3G uit te zetten, dat kan je rechtstreeks vanaf je Springboard doen. Als je dit niet nuttig vindt, verplicht niemand je om het geïnstalleerd te laten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals sbsetting wist ik niet waar het voor was maar nu wel na een beetje verder te neuzen Ik had het gelezen via een post over imobilecinema en vond het wel makkelijk Gelukkig kunnen we allemaal wel eens wat leren en als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt dan duurt dit wat langer soms hahahhahaha |
|
|||
|
|||
Vanmorgen naar jailbreakme.com geweest met mijn nederlandse 64 g Wi-Fi iPad en
Was zonder problemen binnen 2 minuten gebeurt. Toppie!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|