Must have applicaties Cydia (jailbreak) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen. Ik was benieuwd wat de must have applicaties zijn in Cydia. Wat moet een ieder installeren. Als we alles in een draadje stoppen blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Must have applicaties Cydia (jailbreak)
Allen.
Ik was benieuwd wat de must have applicaties zijn in Cydia. Wat moet een ieder installeren. Als we alles in een draadje stoppen blijft het mooi overzichtelijk. Ik wil jullie wel vragen om geen vragen te stellen, hoe installeer ik dit of hij doet het bij mij niet. Vervuild het draadje en krijgen we geen mooi overzicht. Groeten Arnold |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
BTstack Mouse
Backgrounder
|
|||
|
|||
sbsettings
reminder categories
|
||||
|
||||
Ik gebruik op dit moment multiicon nog wat... Dat is erg makkelijk als je meerdere apps wilt verplaatsen, zeker als je er een stuk of 100 hebt! En verder wil ik nog wat dingen zoals yourtube maar die is volgens mij nog niet compatible. Sbsettings moet nog maar daar heb ik sinds vanochtend nog geen tijd voor gehad!
|
|||
|
|||
@ francebramie : je hebt nu yourtube HD in cydia staan werkt helemaal super!!
|
|
||||
|
||||
Oh mooi, had het nog niet gezien! Bedankt!
|
|
||||
|
||||
infinifolder, kun je meer dan 12 apps in een folder plaatsen...
Vergeet deze opmerking maar, verkeerde forum Laatst gewijzigd door pascalletje; 05-08-10 om 00:47. |
|
||||
|
||||
Folders op de iPad?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
FullForce (zorgt ervoor dat niet-iPad apps automatisch vergroot worden, 2x optie is nogal blokkerig... dit werkt niet met alle apps)
iFile natuurlijk. (zo uitgebreid, echt een superapp) MakeItMine (''iPad'' linksbovenin is beetje saai... dit een iphone app, maar doet het ok prima op de iPad) YourTube HD (youtube filmpjes downloaden) UnlimVideos (op xs********ze website, weet niet of de iPad versie al op een repo te vinden is...)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met installeren applicaties in Cydia | rb3 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-05-10 17:26 |
Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] | samtje | Jailbreak apps en thema's | 166 | 29-01-10 18:36 |
|
|