There is a problem with your iPhone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 4.0.1 geïnstalleerd op mijn 3GS. Bij de activatie bleek dat ik geen O2 toestel heb maar een AT&T. Ik kreeg meteen de melding: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
There is a problem with your iPhone
Ik heb 4.0.1 geïnstalleerd op mijn 3GS. Bij de activatie bleek dat ik geen O2 toestel heb maar een AT&T. Ik kreeg meteen de melding:
"There is a problem wirth your iPhone. We're sorry, the iPhone you connected cannot be activated for service. We recommend you visit your nearest AT&T or Apple Store for more information". Ik heb inmiddels een phonebook sim binnen en geprobeerd, maar het heeft niets geholpen. Steeds dezefde melding. Wie weet een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is het tweede topic dat je hebt lopen, over hetzelfde probleem. Bij deze vriendelijk het verzoek het tot één topic te beperken.
Voor nu gaat hier een slotje op. // Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia problem | Hugy97 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-08-10 11:25 |
iPhone 3G: I Have A Problem :( | cognomen | Unlock | 1 | 20-05-10 08:37 |
big problem | shaabtox | Archief | 1 | 26-10-08 19:49 |
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! | The_Sound_of_Silence | iTunes | 0 | 04-04-08 02:23 |
Summerboard Problem | Stibou | Unlock [archief] | 12 | 09-02-08 15:58 |
|
|