//

Tweedehands iPhone gejailbreakt

Tweedehands iPhone gejailbreakt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tweedehands iPhone 3GS gekocht, die uit het buitenland komt. Deze is simlockvrij gemaakt (werkt) en ook gejailbreakt. Ik heb het principe van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-10, 13:55
Stef@nie Stef@nie is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Red face Tweedehands iPhone gejailbreakt

Ik heb een tweedehands iPhone 3GS gekocht, die uit het buitenland komt. Deze is simlockvrij gemaakt (werkt) en ook gejailbreakt. Ik heb het principe van jailbreaken op dit forum gelezen, maar ik kan eigenlijk geen informatie vinden wat dit nou in de praktijk betekent. Zo kan je, als ik het goed begrijp, geen updates uitvoeren via iTunes. Toch heb ik de nieuwste software er op staan (4.0.1). Hoe is dit dan gebeurd? Wat kan/moet je nog meer niet updaten? En hoe kan ik zien waarmee deze iPhone gejailbreakt is?

Kun je ook ergens achterhalen uit welk land de iPhone afkomstig is? Aan een code/nummer misschien? Op het doosje staat Nederlandstalige en Franstalige informatie. Zou de iPhone uit Belgie komen?

Achteraf was een niet zo'n ingewikkelde iPhone wellicht beter voor mij geweest , maar ja, deze kon ik betaalbaar overnemen... .
Als iemand nog meer info weet over wat dan ook wb een gejailbreakte iPhone; alles is welkom. Ik durf echt niet zomaar te gaan prutsen, dus wil graag info inwinnen. Ik hoop niet dat ik de zoekfunctie zo slecht gebruikt heb dat het toch al allemaal ergens staat en dat ik geen regels overtreed. Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

Laatst gewijzigd door De Generaal; 11-08-10 om 16:19. Reden: Illegaal verzoek verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 16:21
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Je kan wel degelijk een update uitvoeren met je iPhone. Je bent alleen wel je jailbreak kwijt dan. Denk dat je die twee dingen door elkaar hebt gehaald . Je iPhone updaten / herstellen zorgt er voor dat een eventuele jailbreak of unlock wordt verwijderd. Indien er voor de nieuwe firmware geen jailbreak is, is dat iets waar je rekening mee moet houden als je je iPhone gejailbreakt wil houden.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 16gb tweedehands. gadgetfreakske Koopinformatie Nederland 3 03-02-11 21:02
Tweedehands iPhone verzekeren? Dennis_iPhone iPhone algemeen 10 05-11-10 13:46
Tweedehands iPhone 3GS: help? Rianne20 iPhone algemeen 3 24-10-10 22:21
Garantie tweedehands iphone signs2007 Odido (T-Mobile) 2 10-06-09 12:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31.