Geen 3G meer na JailbreakMe discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, heb mij iPhone 4 met FW 4.0.1 en heb Jailbreak gedaan met jailbreakme... Maar nu kan ik wel wi-fi gebruiken maar geen 3G... Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 3G meer na JailbreakMe
Beste,
heb mij iPhone 4 met FW 4.0.1 en heb Jailbreak gedaan met jailbreakme... Maar nu kan ik wel wi-fi gebruiken maar geen 3G... Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?? Heb netwerkinstellingen al hersteld maar werkt niet... mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
welke provider ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat het probleem is opgelost kan dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Waarom geen jailbreakme.com | NoWayOut | Jailbreak | 5 | 15-11-10 11:53 |
iPhone: Na Jailbreakme.com geen APN instellingen meer! | Chrissie45 | Jailbreak | 1 | 11-08-10 13:54 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
http://jailbreakme.com doet niet meer!!! | nhl | Unlock [archief] | 1 | 16-03-08 18:31 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|