Waarom geen jailbreakme.com discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zie als je naar ''jailbreak'' hier op het forum gaat allemaal software staan maar bij elke heb je een programma nodig. waarom zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom geen jailbreakme.com
Hallo,
ik zie als je naar ''jailbreak'' hier op het forum gaat allemaal software staan maar bij elke heb je een programma nodig. waarom zetten ze gewoon niet bij bijna elke jailbreakme.com? werkt dat niet meer ofzo? of kun je hier meerdere dingen mee? david |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt niet meer bij FW 4.0.2 en hoger.
|
|
|||
|
|||
Zodra je een Iphone hebt en je wil hem Jailbreaken zal je zien dat het bijna net zo makkelijk is als Jailbreakme.com
|
|
||||
|
||||
Maar toegegeven dat jailbreakme.com wel enorm easy was.
|
|||
|
|||
Jailbreakme gebruikte volgens mij een zwakheid in de PDF mogelijkheden in 4.0?
Deze zijn gepatched in de versie erna volgens mij. .Jeroen |
|
||||
|
||||
Jailbreaken via een website lukt alleen voor userland JB's (die Apple makkelijk kan patchen).
De huidige 4.1 JB's doen meer dan dat.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom geen internet? | doceb | iPhone algemeen | 4 | 02-03-11 15:35 |
Waarom geen limera1n en unlock? | DaMeastro | Jailbreak | 1 | 10-10-10 12:27 |
Geen 3G meer na JailbreakMe | El-Kenny | Jailbreak | 3 | 13-08-10 10:45 |
iPhone: Na Jailbreakme.com geen APN instellingen meer! | Chrissie45 | Jailbreak | 1 | 11-08-10 13:54 |
Waarom geen appstore app? | stufuproar | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-09-08 12:38 |
|
|