Waarom geen internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap er niets van, sinds gisteren kan ik het net niet meer op. Ik heb aan mijn instellingen niets veranderd. Zondag nog geen probleem, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom geen internet?
Ik snap er niets van, sinds gisteren kan ik het net niet meer op. Ik heb aan mijn instellingen niets veranderd. Zondag nog geen probleem, maar vanaf gisteren heb ik geen verbinding meer (behalve via Wi-Fi).
Ik heb een KPN abo met onbeperkt snel internet. 3G staat aan bij de instellingen, maar ik zie geen logootje boven in het scherm. Normaal altijd wel. Ik heb normaal thuis ook 3G-dekking. Iets van KPN? Toch iets (spontaan?) aan mijn telefoon gewijzigd? Ben benieuwd naar eventuele antwoorden/oplossingen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En vandaag weer vol 3G ontvangst..... Nou ja, het werkt weer.
|
|
||||
|
||||
Gisteren lag (een deel) van de APN bij KPN eruit. Liepen we gisteren ook tegenaan. Wilde iemand in Zwitserland support verlenen en alle settings + abonnementsinstellingen nagekeken : niets kunnen vinden. Later bleek dus dat er een storing bij KPN was.....
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie. Ik vermoede al zoiets. Wellicht heeft het wat te maken met het sneller maken van mobiel internet voor iPhone gebruikers?
|
|
||||
|
||||
Dat vertelt het verhaal niet. Kon er alleen niet over uit dat ik het maar niet aan de praat kreeg. Later kwam dus deze info tot mij.
Denk dat het gewoon een korte storing was hoor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele internet pagina waarom? | speedro | iPad algemeen | 1 | 13-03-11 11:45 |
iPod touch: Waarom geen jailbreakme.com | NoWayOut | Jailbreak | 5 | 15-11-10 11:53 |
Waarom geen limera1n en unlock? | DaMeastro | Jailbreak | 1 | 10-10-10 12:27 |
waarom geen gratis hoesjes 3g/3gs | ivoback | Chat en geruchten | 6 | 04-08-10 21:11 |
Waarom geen appstore app? | stufuproar | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-09-08 12:38 |
|
|