Waarom geen appstore app? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een gekke vraag en je kunt het bij meerdere app's afvragen, maar waarom is summer of winterboard niet een standaard applicatie die in appstore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom geen appstore app?
Misschien een gekke vraag en je kunt het bij meerdere app's afvragen, maar waarom is summer of winterboard niet een standaard applicatie die in appstore te vinden is of gewoon standaard aanwezig is op de iphone software?
Bij mij is dit eigenlijk de enige reden dat ik mijn iPhone weer wil jailbreaken na mijn update van 2.0.1 naar 2.0.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
omdat deze apss systeembestanden wijzigen, en Apple staat dat niet toe. Daarom komen ze niet in de appstore
|
|
|||
|
|||
dat is snel en duidelijk bedankt!
wel jammer, moet ik toch een jailbreak doen die ik nog effe niet voor elkaar krijg en weer kwijt ben met een update naar een nieuwe firmware. Houd je van de straat haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom geen internet? | doceb | iPhone algemeen | 4 | 02-03-11 15:35 |
iPod touch: Waarom geen jailbreakme.com | NoWayOut | Jailbreak | 5 | 15-11-10 11:53 |
Waarom geen limera1n en unlock? | DaMeastro | Jailbreak | 1 | 10-10-10 12:27 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
Waarom iPhone 2.0 synchroniseren zo lang duurt en AppStore-applicaties crashen | j.schun | iTunes | 13 | 24-07-08 11:05 |
|
|