Jailbreak iphone 4 4.0.2? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cubesten want daar weten ze wél hoe het moet natuurlijk/ En hier niet zeker?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Update; blablabla Dat het uiteindelijk een sprookje blijkt te zijn, en het niet werkt. Ga het morgen toch maar eens proberen, wie weet.. |
|
||||
|
||||
uuhh...ja!
|
|
|||
|
|||
Dat ze het op de zwarte markt wel weten is sarcastisch bedoeld.
En verder staat er in de comments dat de reden waarom het werkt is dat door de server van saurik te gebruiken, het signeren door Apple niet fout gaat. Een deel van de mensen heeft ongemerkt al eerder een jailbreak uitgevoerd en de shsh opgeslagen maar er zijn er ook zoals ik die een compleet nieuwe wisten te downgraden. Ps de handleiding is best strikt, de eerste keer deed ik het ook verkeerd. Pps. Wat wel grappig was is dat daarna mijn sim volgens de tmobile site en ook een keer in iTunes geblokkeerd/ongeldig was. Maar gelukkig deed hij het gewoon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok ik heb iPhone 4 met 4.0.2. werd hij mee geleverd, maar ik dacht dat op 8 september 4.1 werd gereleased waardoor je wel kan jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
8 september is nog niet voorbij..
|
|
|||
|
|||
Mensen even voor de duidelijkheid!!!!!!!!!!!!!!!
Als de 4.1 ipsw uitkomt dalijk NIET upgrade!! als je hem nog graag wil jailbreaken/unlocken. hier staat waarom. Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Nee ik hoop dat een 4.0.2. jailbreak beschikbaar komt..
|
|
|||
|
|||
4.1 is nu uit! Ik wacht totdat ik zeker weet dat er JB is voor 4.1!
Nu nog wachten op een jailbreak hoop dat die er wel komt voor 4.1! |
|
||||
|
||||
Aangezien er geen jailbreak is en komt voor firmware 4.0.2 kan dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|