//

Restore/Jailbreak/unlock Iphone 2G only!

Restore/Jailbreak/unlock Iphone 2G only! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G Beste Iphone (2G) vrienden, Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-10, 23:32
Vrijbuiter Vrijbuiter is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard Restore/Jailbreak/unlock Iphone 2G only!

2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G
Beste Iphone (2G) vrienden,
Ik zit hopeloos vast; Mijn Iphone 2G (1e generatie dus!) per ongeluk geupdate in Itunes. Ja ik weet het; dom, dom, dom! Deze fantastische website heeft het helaas iets teveel over 3G, 3Gs en 4, ook allemaal mooi en misschien nog mooier, maar ik kan door de bomen het bos niet meer vinden. De jailbreak en unlock handleidingen halen allemaal de types door elkaar, pretenderen ook voor 2G te zijn, maar de handleidingen zijn allemaal toegespitst op 3G, 3Gs en 4.
Mijn Iphone 2G stond dus op 3.1 nu waarschijnlijk op 3.1.3. Ik heb recovery mode en DFU geprobeerd, redsnOw, Pwnage, ziphone. Spirit durf ik niet omdat in de header wel de 2G vermeldt staat, maar het verder in de handleiding alleen over 3G en 3Gs gaat. Ik heb uren gezocht naar een draad die op mijn 2G probleem van toepassing is, helaas, ik kan misschien niet goed zoeken.
Ik sta nu in recovery mode en kom niet verder dan emergency calls. Itunes zegt nu dus dat ik de verkeerde SIMkaart heb.
Help, help help, wie geeft mij een goed 2G advies.???
Alvast bedankt voor de aandacht!
Vrijbuiter.
2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G 2G
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone unlock met 3.2.1 en iPad basement restore maarten12340 Jailbreak 0 06-12-10 11:51
Re-jailbreak iPhone 3G na restore Koevoeter Archief 1 16-04-10 16:56
Restore na unlock MacApp Archief 4 24-05-08 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.