//

iPhone unlock met 3.2.1 en iPad basement restore

iPhone unlock met 3.2.1 en iPad basement restore discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Gisteren heb ik bij een winkel een splinternieuwe iPhone 3GS zwart gekocht. Maar er zat een baseband versie op die niet is te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-10, 10:51
maarten12340 maarten12340 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard iPhone unlock met 3.2.1 en iPad basement restore

Beste mensen,
Gisteren heb ik bij een winkel een splinternieuwe iPhone 3GS zwart gekocht. Maar er zat een baseband versie op die niet is te unlocken, alleen met de iPad basement 3.1. De voorwaarden waren wel dat hij dan niet meer gerestored kon worden op een oude basement versie en officiele OS firmwires. Toch heb ik dit gedaan en het deed het allemaal perfect totdat ik erachter kwam dat de iPhone Tethered gejailbreakt was. Ik heb hem toen geprobeerd te restoren alleen dit lukt niet en ik krijg hem ook niet uit herstelmodus meer, zowel niet met iRecovery of andere programma's. Nu weet ik dat ik een custum firmwire nodig heb 4.2.1 met ipad baseband, hier gebruik je Pwnagetool voor maar dat is alleen voor Mac en ik heb dus Windows. Dus is mijn vraag aan jullie: Heeft er misschien iemand een custum firmwire 4.2.1 met ipad basement voor de Iphone 3GS? Of zou iemand deze alsjeblieft kunnen maken met Pwnagetool? Ik heb mn iPhone heel hard nodig en ik kan er nu niks mee.
Vriendelijk bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPad restore 3.2.1 gieleke6 iTunes 4 10-09-10 23:42
iPhone: Restore/Jailbreak/unlock Iphone 2G only! Vrijbuiter Jailbreak 0 20-08-10 22:32
iPad Restore....OEPS - now bricked!! PeterDorr Archief 10 30-04-10 23:21
Restore na unlock MacApp Archief 4 24-05-08 09:56
Help! Restore/unlock en openmaken sim casperrrrrrr Unlock [archief] 1 03-04-08 07:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.