//

Oproep aan T-mobile wachtlijst people!

Oproep aan T-mobile wachtlijst people! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede afwachtende toekomstige iPhone 4 bezitter, Ik zit dus met smart te wachten op m'n iPhone4 met nieuw t-Mobile abbo voor de mrs. Nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-10, 01:11
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard Oproep aan T-mobile wachtlijst people!

Beste mede afwachtende toekomstige iPhone 4 bezitter,

Ik zit dus met smart te wachten op m'n iPhone4 met nieuw t-Mobile abbo voor de mrs.
Nou ga ik de iPhone gebruiken maar niet met t-Mobile, ben dus volledig afhankelijk van JB/Unlock.

Zou iemand, die zijn iPhone NET heeft ontvangen, mij uit mijn lijden willen verlossen en me willen vertellen welke Firmware versie erop zit. Ik ben zo 'bang' dat 4.0.2 er af fabriek op komt dat moet ik echt niet hebben.

Slaap er bijna niet van

Tell me!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 10:57
kouwie kouwie is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik heb hem donderdag gehaald en zat 4.0.1 op.
  #3  
Oud 21-08-10, 14:28
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kouwie Bekijk bericht
Ik heb hem donderdag gehaald en zat 4.0.1 op.
Dat is tegelijkertijd goed en slecht nieuws haha. 4.0.1 is prima, maar had licht de hoop dat ze standaard met 4.0 uitkwamen en pas na iTunes probeerde nieuwe FW erop te zetten.
Zul je zien dat die extra week die ik moet wachten 4.0.2 tot gevolg heeft
  #4  
Oud 21-08-10, 15:21
michelv. michelv. is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Vannochtend opgehaald, en 4.0.1
  #5  
Oud 24-08-10, 04:20
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Nog 2 dagen! Ik kan niet wachten hahaha. Vriend van me heeft hem vandaag gekregen, 4.0.1 .......Goed nieuws tot nog toe!
  #6  
Oud 24-08-10, 11:21
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ik wil je feestje niet bederven natuurlijk, maar ook al heb je 4.0.1 dan zit je waarschijnlijk nog met het issue dat Apple 4.0.1 niet meer signeert en moet je bidden dat je iPhone niet vastloopt op een van de vele updates of packages die je wil installeren met JB.

Ik had dit weekend nml een crash na het updaten van Cydia en het enige wat je dan kan doen is herstellen met 4.0.2 (aangezien 4.0.1 niet meer signed wordt)
  #7  
Oud 24-08-10, 12:01
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Ik wil je feestje niet bederven natuurlijk, maar ook al heb je 4.0.1 dan zit je waarschijnlijk nog met het issue dat Apple 4.0.1 niet meer signeert en moet je bidden dat je iPhone niet vastloopt op een van de vele updates of packages die je wil installeren met JB.

Ik had dit weekend nml een crash na het updaten van Cydia en het enige wat je dan kan doen is herstellen met 4.0.2 (aangezien 4.0.1 niet meer signed wordt)
Als ik na een succesvolle JB mijn SHSH blobs opsla dan? En 4.0.1 gewoon lokaal opsla! Ik ben al een tijdje uit het jailbreaken maar van wat ik er nog van volg moet dat helpen, toch? Ik zie het van de week wel!
  #8  
Oud 24-08-10, 12:03
funk-e funk-e is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Vrijdag kreeg ik mijn toestel via telefoonkopen.nl: 4.0.1
Vanmiddag krijg ik een toestel voor mijn vriendin: ik zal het hier gelijk even posten.

Ze hadden 2 exploits ontdekt: de pdf en een andere die ze pas gaan toepassen als 4.1 uit is. Dus mocht je op 4.0.2 komen kun je daar wel op wachten
  #9  
Oud 24-08-10, 12:20
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funk-e Bekijk bericht
Vrijdag kreeg ik mijn toestel via telefoonkopen.nl: 4.0.1
Vanmiddag krijg ik een toestel voor mijn vriendin: ik zal het hier gelijk even posten.

Ze hadden 2 exploits ontdekt: de pdf en een andere die ze pas gaan toepassen als 4.1 uit is. Dus mocht je op 4.0.2 komen kun je daar wel op wachten
Ja inderdaad. Ik volg het hele Dev-Team op twitter dus dat had ik inderdaad ook gezien. Maar goed, ik krijg hem ook vrijdag en wil hem natuurlijk zsm gebruiken met mijn eigen abbo. Sinds ik 4.0 op mijn 3G heb gezet is dat ding zo ongeloofelijk traag! Ik heb gisteren enkele apps tegelijkertijd opgestart met een vriend van me die een iPhone 4 heeft. Angry birds was bij mij nog aan het laden en hij zat al in level 4!

Maar goed, we'll see
  #10  
Oud 24-08-10, 12:26
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankE Bekijk bericht
Als ik na een succesvolle JB mijn SHSH blobs opsla dan? En 4.0.1 gewoon lokaal opsla! Ik ben al een tijdje uit het jailbreaken maar van wat ik er nog van volg moet dat helpen, toch? Ik zie het van de week wel!
De Apple server signeert 4.0.1 niet meer dus je SHSH blobs kunnen niet gemaakt worden. Of dat nou lokaal opgeslagen wordt of niet.

Je moet het zo zien, die SHSH blobs zijn een antwoord van de Apple server op een code die je de server stuurt. De code die jij stuurt wordt gemaakt aan de hand van jouw firmware en hardware-identificatiekeys. Dan wordt op de Apple server een antwoord gegenereerd en teruggestuurd, de SHSH blob.

Aangezien Apple niet meer de 4.0.1 firmware signeert wordt er nooit een antwoord teruggestuurd door hun server.
  #11  
Oud 24-08-10, 12:35
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
De Apple server signeert 4.0.1 niet meer dus je SHSH blobs kunnen niet gemaakt worden. Of dat nou lokaal opgeslagen wordt of niet.

Je moet het zo zien, die SHSH blobs zijn een antwoord van de Apple server op een code die je de server stuurt. De code die jij stuurt wordt gemaakt aan de hand van jouw firmware en hardware-identificatiekeys. Dan wordt op de Apple server een antwoord gegenereerd en teruggestuurd, de SHSH blob.

Aangezien Apple niet meer de 4.0.1 firmware signeert wordt er nooit een antwoord teruggestuurd door hun server.
Oh zo werkt dat! Ja dat met die ShSH blobs heb ik nooit helemaal begrepen. Maar goed, ik heb toen ISPW 4.0.1 door Apple gesteund werd wel alles gedownload en lokaal opgeslagen. Kan ik daarmee niet herstellen dan als ik crash, of krijg ik dan weer gezeur met die handtekening?
  #12  
Oud 24-08-10, 12:49
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ja die SHSH blob heb je toen opgeslagen toen Apple hem nog signeerde. Dat is dus een valide blob en dan kan je hem terugzetten.

Dit komt omdat op het moment dat je hem wil terugzetten de Apple server na wordt gedaan door een valide SHSH blob terug te sturen (die je zelf hebt opgeslagen). De telefoon krijgt dus het antwoord wat het verwacht en zal denken dat Apple de firmware nog gewoon signeert en dus de oude firmware valideren en installeren.
  #13  
Oud 24-08-10, 15:52
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Vandaag die van mij binnen gekomen, 4.0.1(nu maar hopen dat er niets fouts gaat ..en zo houden tot volgende JB uit is)
  #14  
Oud 25-08-10, 19:53
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Ik heb hem binnen! 4.0.1
Geactiveerd en Hactivation patch gedraaid
Gejailbreakt met jailbeakme.com
ge-unlocked met ultrasnow .....
En dat alles in 5 minuten ongeveer!

HEERLIJKE TELEFOON.
  #15  
Oud 25-08-10, 23:27
lprins lprins is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankE Bekijk bericht
Ik heb hem binnen! 4.0.1
Geactiveerd en Hactivation patch gedraaid
Gejailbreakt met jailbeakme.com
ge-unlocked met ultrasnow .....
En dat alles in 5 minuten ongeveer!

HEERLIJKE TELEFOON.
Franke 2 vragen.
- Als je nieuwe iPhone heb moet je hem eerst activeren, ben je dus niet verplicht te update naar 4.0.2 en pas dan kan je hem activeren?
- binnenkort krijg ik door een verlenging van mijn t-mobile contract de iPhone 4 binnen..deze wil ik echter gebruiken met een KPN abbo. Welke stappen kan ik dan het best nemen...kan je dat uitschrijven..samen met welke sim card je gebruikt per stap. Je beschrijft het hier boven wel een beetje.. Mag het wat uitgebreiden...zou top zijn.
dat zou voor mij super zijn
  #16  
Oud 25-08-10, 23:49
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lprins Bekijk bericht
Franke 2 vragen.
- Als je nieuwe iPhone heb moet je hem eerst activeren, ben je dus niet verplicht te update naar 4.0.2 en pas dan kan je hem activeren?
- binnenkort krijg ik door een verlenging van mijn t-mobile contract de iPhone 4 binnen..deze wil ik echter gebruiken met een KPN abbo. Welke stappen kan ik dan het best nemen...kan je dat uitschrijven..samen met welke sim card je gebruikt per stap. Je beschrijft het hier boven wel een beetje.. Mag het wat uitgebreiden...zou top zijn.
dat zou voor mij super zijn
Oh ja hoor geen probleem.
1 Ik heb hem gewoon met een T-mobile simcard geactiveerd. Gewoon de stappen in iTunes doorgelopen. Synchroniseren heb ik afgebroken.
2 Wi-Fi aangezet en naar JailbreakMe gegaan.
3 Ge-jailbreakt
4 In Cydia het volgende:
- Allereerst ultrasnow geinstalleerd. Hij stond bij mij al in de sources, zo niet dan naar Manage/Sources/Edit/Add Source en daar repo666.ultrasnow.com [5] toevoegen. Daarna uit deze source ultrasnow installeren.
- Vervolgens weer via Manage/Sources/Edit/Add source Cydia.pushfix.info toegevoegd. En uit deze source de Hacktivation patch geinstalleerd.
5 iPhone uitgezet na reboot.
6 SIMkaart van T-mobile met mijn Vodafone geswitched et voila.....4 strepen 3G

Suc6
  #17  
Oud 25-08-10, 23:52
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Oh trouwens! Ik heb in Cydia ook op 'Make my life easier' geklikt. Weet nog steeds niet goed wat het nou inhoud maar het heeft met de SHSH te maken dacht ik. Kan vast geen kwaad dus mss wel aan te raden!
  #18  
Oud 26-08-10, 11:08
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Make My Life Easier maakt op het moment niks uit (aangezien er geen JB voor 4.0.2 is), het slaat namelijk de 4.0.2 SHSH blob op. Die heb je in de toekomst misschien wel nodig, dus het kan idd geen kwaad
  #19  
Oud 31-08-10, 14:19
Goldwing1973 Goldwing1973 is offline
• iOS 13.3
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 78
Standaard

Maar als Apple alleen 4.02 nog signeert hoe kan het dan dat mijn iPod 3 g 32gb die ik gisteren gekregen heb (nieuw vanuit de Apple online store) nadat ik op "Make my life easyer" gedrukt heb zie "This device -blablabla- iPhone OS / IOS 4.0" en geen 4.01 of 4.02?
(er staat trouwens 3.1.3 op, dus dit zal wel een oude voorraad zijn bij Apple)
  #20  
Oud 31-08-10, 15:22
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldwing1973 Bekijk bericht
Maar als Apple alleen 4.02 nog signeert hoe kan het dan dat mijn iPod 3 g 32gb die ik gisteren gekregen heb (nieuw vanuit de Apple online store) nadat ik op "Make my life easyer" gedrukt heb zie "This device -blablabla- iPhone OS / IOS 4.0" en geen 4.01 of 4.02?
(er staat trouwens 3.1.3 op, dus dit zal wel een oude voorraad zijn bij Apple)
Geen idee! Bij mij staat "This device -blablabla- iPhone OS/IOS 4.0.2"
iPhone 4 16GB 4.0.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oproep aan redacties van Nieuwsuur en Pauw en Witteman bwbboot Chat en geruchten 6 18-03-11 21:07
Ringtone koppelen aan geblokkeerde/anonieme oproep? Brachioradialis Ringtones en Wallpapers 0 18-02-11 02:14
[T-Mobile] Gemiste oproep maar iPhone niet overgegaan vanilla Odido (T-Mobile) 52 18-03-10 23:21
Geen gemiste oproep, wel bericht van T-mobile volvoforlife Odido (T-Mobile) 4 08-10-08 17:29
Oproep: My T-Mobile-account jonathan iPhone Apps 79 16-09-08 13:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.