upgrade naar 4.0.1 probleem? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag mensen, Op dit moment heb ik firmware 3.1.2. + tethered jb De bedoeling is dat ik hem upgrade naar 4.0.1 en dan via jailbreakme ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
upgrade naar 4.0.1 probleem?
Goeiedag mensen,
Op dit moment heb ik firmware 3.1.2. + tethered jb De bedoeling is dat ik hem upgrade naar 4.0.1 en dan via jailbreakme ga jailbreaken. Heb al gekeken hoe dit werkt. Echter, wanneer ik de firmware 4.0.1. download via de wiki, en de zipfile dan uitpak, krijg ik allemaal errors, en file could not be extracted correctly. iemand enig idee wat er fout gaat? Hij pakt wel het eea uit, maar durf nu niet te restoren met shift-herstel Snap ook niet helemaal in welke map ik deze files moet plaatsen. hoop dat iemand me dit uit kan leggen. bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je het bestand met internet explorer download selecteer je opslaan en zet je achter de bestandsnaam .ipsw dan lukt het wel.
je kunt proberen te updaten maar apple heeft de ondersteuning beeindigt. bij mij lukt het nog wel |
|
|||
|
|||
ok, .ipsw ga ik proberen.
wat houd het concreet in eigenlijk dat de ondersteuning is beeindigt? is het nog wel mogelijk voor mij om deze firmware te installen en te gebruiken dan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Upgrade naar 4.0 en sms-probleem | Castamara | iTunes | 1 | 01-07-10 19:23 |
Probleem met upgrade naar 2.2 | Madatack | Archief | 1 | 02-12-08 12:10 |
firmware upgrade 1.1.4 naar 2.0 probleem | Leonveefkind | Archief | 5 | 21-07-08 17:17 |
Probleem na upgrade naar 1.2.0. | mabaelst | Archief | 2 | 16-07-08 06:53 |
probleem na upgrade naar 1.2.0. | mabaelst | Archief | 2 | 15-07-08 13:49 |
|
|