Itunes 10 en jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gaat itunes 10 samen met een jailbreak iphone/ipad?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes 10 en jailbreak?
Gaat itunes 10 samen met een jailbreak iphone/ipad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een jailbreak of unlock hebt, moet je nooit vooraan willen lopen bij het installeren van een update van iTunes
Wacht even een dagje en ga op zoek naar ervaringen op dit forum zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
Daarom starte ik ook met deze post.....
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaad nog erg stil in Dev-Team land! Ik heb geen haast. Denk maar zo: Bij Apple werken enkele genieen......op internet zwerven er echter heel wat meer!
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect met een JB 3GS
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de iTunes 10 update cadeau gekregen van MacUpdate Desktop. Maar je kan deze versie ook downloaden op de Apple website, tenminste die voor OS X. Of er een versie voor Windows te downloaden is weet ik niet, heb geen Windows. |
|
|||
|
|||
iTunes 10
iTunes 10 is een major update en is dus via Software Update te downloaden.
|
|
|||
|
|||
itunes Jailbreak ios 4.0.1 3GS
Heb net de update naar iTunes 10 gedaan en mijn 3gs met ios 4.0.1 (JB) werkt nog steeds, dus no preblems here.
|
|
|||
|
|||
Als ik in itune (ik heb Windows 98) op de knop zoeken naar updates klik dan is er voor mij in iedergeval nog geen iTunes 10 beschikbaar. Komt wel goed. Maar wel raar bij de ene wel en bij de andere nog niet !!!
|
|
|||
|
|||
itunes 10
voor de update kijk even op de apple website onder de tab itunes daar vind je de download link
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: jailbreak en itunes | arie1961 | Jailbreak | 2 | 22-10-10 20:58 |
iTunes en Jailbreak | SneakyChipmunk | Archief | 1 | 24-11-09 21:07 |
iPhone: Combineren Iphone (geen Jailbreak) en Itouch (Jailbreak) in iTunes | tyfoon | Jailbreak | 2 | 31-08-09 20:17 |
iPhone: iTunes jailbreak | pvdp116 | Jailbreak | 3 | 24-06-09 22:26 |
iPhone: Jailbreak - error in Itunes | benjiman23 | Jailbreak | 1 | 22-06-09 16:23 |
|
|