jailbreak en itunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaaal, ik heb een ipod touch en een iphone 3gs, deze draaien allebei onder hetzelfde itunes account. ik heb geen ervaring met jailbreaken maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak en itunes
hoi allemaaal,
ik heb een ipod touch en een iphone 3gs, deze draaien allebei onder hetzelfde itunes account. ik heb geen ervaring met jailbreaken maar wil toch een keer kijken of het mijn bevalt en wat ik me er bij voor moet stellen. ik heb de gedachte om dit met mijn ipod touch te doen en dan eventueel daarna op mijn iphone. wat ik me afvraag is het volgende : is het mogelijk, of krijg ik problemen als ik mijn ipod draai met jailbreak en mijn iphone orgineel , dus samen op 1 itunes account alvast bedankt voor jullie reactie Arie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die jailbreak maakt verder niks uit voor je iTunes account. Dus je kan het gerust proberen.
|
|||
|
|||
Jep, www.greenpois0n en draaien maar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Itunes 10 en jailbreak? | rikkie123 | Jailbreak | 12 | 02-09-10 10:57 |
iTunes en Jailbreak | SneakyChipmunk | Archief | 1 | 24-11-09 21:07 |
iPhone: Combineren Iphone (geen Jailbreak) en Itouch (Jailbreak) in iTunes | tyfoon | Jailbreak | 2 | 31-08-09 20:17 |
iPhone: iTunes jailbreak | pvdp116 | Jailbreak | 3 | 24-06-09 22:26 |
iPhone: Jailbreak - error in Itunes | benjiman23 | Jailbreak | 1 | 22-06-09 16:23 |
|
|