//

iPhone 3G: Welke Jailbreak & unlock iOS 4.1?

iPhone 3G: Welke Jailbreak & unlock iOS 4.1? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik had al op een paar topics een reactie geplaatst met daarin een reactie, maar kreeg eigenlijk niks te horen. Wie kan mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-10, 15:55
Tom! Tom! is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 25
Standaard iPhone 3G: Welke Jailbreak & unlock iOS 4.1?

Beste forumleden,

Ik had al op een paar topics een reactie geplaatst met daarin een reactie, maar kreeg eigenlijk niks te horen.
Wie kan mij helpen met het volgende:
Ik wil graag mijn iPhone 3G jailbreaken en unlocken in iOS4.1. Voor de jailbreak heb ik de voorkeur voor Redsn0w omdat ik hieraan gewend ben en makkelijk multitasking e.d. kan aanzetten. Nu moet ik ook mijn iPhone unlocken met ultrasn0w. Moet ik nu Pwnagetool of Redsn0w gebruiken? Of maakt het niet uit?
En nog een ander soort vraag: ik heb een T-mobile simlock, maar heb sinds vandaag mijn Ben simkaart (dochter van T-mobile). Op mijn iPhonescherm staat ook linksboven: T-mobile. Kan ik namelijk ook mijn Ben simkaart gebruiken zonder dat ik een unlock (ultrasn0w) nodig heb?

Hartelijk dank voor jullie (eventuele) hulp! Ik hoor graag zo spoedig mogelijk meer van jullie.
Mijn excuses alvast als ik domme vragen stel, ben niet echt een expert op dit gebied maar wil wel graag dingen leren!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-10, 16:28
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Als je nu (zoals in je profiel staat) nog op 4.0 zit, kun je unlocken. Dit is alleen mogelijk via pwnagetool. Je moet met pwnagetool een custom firmware maken zonder baseband upgrade. Hierdoor kun je unlocken. Als het via redsnow zou doen, krijg je de nieuwe baseband die (nog) niet te unlocken is.

Of je ben kaartje werkt zonder unlock zul je moeten proberen.
__________________
Witte Iphone 3gs - 16 GB
  #3  
Oud 22-10-10, 19:55
Tom! Tom! is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 25
Standaard

Oke super bedankt
Waar kan ik een stappenplan vinden voor het installeren van 4.1 met pwnagetool? Voor het downloaden: ik zoek dus alleen de functies:
zonder baseband upgrade
met activatie
met cydia
met achtergrond, batterijpercentage, multitasking
Ik heb namelijk nergens een downloadlink gevonden van deze opties (alleen deze opties dus, geen pineapple logo e.d.).
Als iemand bereid is een stappenplan voor mij uit te schrijven en een downloadlink wil maken met de opties hierboven ben ik dolgelukkig!
Dankjewel!
  #4  
Oud 22-10-10, 20:34
Ricky vd Ricky vd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 66
Standaard

je kan toch nu al proberen of je ben simkaart het doet? of is hij nu ook geunlockt?
  #5  
Oud 22-10-10, 20:42
Tom! Tom! is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 25
Standaard

hij is nu ook geunlockt. Maar volgens mij snap ik welke stappen ik moet volgen. Kan iemand ze even nakijken:
1. CF maken met sn0wbreeze (kan ik hier multitasking e.d. aanklikken .. ?)
2. Installeren Pwnagetool
3. ipsw bestand van sn0wbreeze in pwnagetool zetten
4. via cydia ultrasn0w unlock doen
EDIT: is er eigenlijk wel een sn0wbreeze voor Mac OS X?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 2G iPhone jailbreak & unlock eddieka Jailbreak 0 07-07-10 16:27
iPhone 3G: Unlock & jailbreak iphone 3g IOS 4 timtim2009 Unlock 7 30-06-10 16:35
iPhone 1e gen.: Iphone 2g Us (unlock & jailbreak) klontje Unlock 45 10-05-10 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.