//

Kan ik deze iphone kraken?

Kan ik deze iphone kraken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Heb zelf nu al een lange tijd een gekraakte Iphone 3Gs (32GB) en ben er zeer tevreden over. Nu zou mijn moeder er ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-09-10, 21:08
amaryllida amaryllida is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 20
Standaard Kan ik deze iphone kraken?

Hey,

Heb zelf nu al een lange tijd een gekraakte Iphone 3Gs (32GB) en ben er zeer tevreden over. Nu zou mijn moeder er ook eentje willen..... Ik heb mijn iphone gekocht bij iemand die ze kocht in amerika en ze zelf kraakte, dus hier heb ik geen ervaring mee.

Ik zie dat iemand een Iphone 3gs verkoopt maar dit is eentje met een abonnement van T-mobile. (dit is haar zoekertje)

Apple Iphone 3gs 32gb wit tekoop
Over de iphone:
Er zit een simlock op de toestel(t-mobile simlock)
32GB
Kleur is wit
Firmware 3.1.3

Valt deze iphone te kraken? zoja is dit dan volgens deze methode.... Unlock - iPhone 3G(S) - FW 3.0 tm 3.1.3 - Ultrasn0w - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G

Ik heb haar gevraagd naar het 'modemfirmware nummer'. Hoop hier snel een antwoord op te hebben.

wie kan me zeggen of ik deze iphone kan kraken met behulp van die link.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-10, 21:28
geurtc geurtc is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

volgens mij kan het ook met jailbreakme.com en daarna in cydia ultrasn0w installeren en de activatie patch installeren.
  #3  
Oud 03-09-10, 21:34
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Als hij is geactiveerd en het modemnummer is 05.13.01 of lager dan is het goed. Gebruik jailbreakme.com en Ultrasn0w en je hebt een prachtige iPhone. Let op! Zeg tegen je moeder dat ze NOOIT moet updaten. Ook moet je bij iTunes even instellen om niet te zeggen dat er updates zijn om verwarring te voorkomen
__________________
Koekje erbij?
  #4  
Oud 03-09-10, 22:45
amaryllida amaryllida is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Als hij is geactiveerd en het modemnummer is 05.13.01 of lager dan is het goed. Gebruik jailbreakme.com en Ultrasn0w en je hebt een prachtige iPhone. Let op! Zeg tegen je moeder dat ze NOOIT moet updaten. Ook moet je bij iTunes even instellen om niet te zeggen dat er updates zijn om verwarring te voorkomen
Wat bedoel je precies met 'geactiveerd'?
En mijn ma is totaal niet handig met de pc dus ik sync gewoon alles voor haar vanuit mijn iTunes
  #5  
Oud 04-09-10, 16:16
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amaryllida Bekijk bericht
Wat bedoel je precies met 'geactiveerd'?
En mijn ma is totaal niet handig met de pc dus ik sync gewoon alles voor haar vanuit mijn iTunes
Met 'geactiveerd' bedoel ik dat je de iPhone kan gebruiken. Soms is het zo dat je eerst een simkaart van de provider van de iPhone (Hier dus T-Mobile) moet gebruiken. Maar als hij niet geactiveerd is (Er staat een iTunes logo) dan kun je ook een T-Mobile prepaid kaartje kopen van 10 euro, en hem daarmee activeren. Ik denk dat je namelijk T-Mobile Nederland bedoelt.
  #6  
Oud 04-09-10, 17:56
amaryllida amaryllida is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Met 'geactiveerd' bedoel ik dat je de iPhone kan gebruiken. Soms is het zo dat je eerst een simkaart van de provider van de iPhone (Hier dus T-Mobile) moet gebruiken. Maar als hij niet geactiveerd is (Er staat een iTunes logo) dan kun je ook een T-Mobile prepaid kaartje kopen van 10 euro, en hem daarmee activeren. Ik denk dat je namelijk T-Mobile Nederland bedoelt.
Ok bedankt, maar volgens mij is het een bedrieger
Zoveel bedriegers die 'iphone's' verkopen ..... ongelijkfelijk.

Dan vraag je of je hem kan uittesten en de eerste mail die je terugkrijgt ...
Yes i live in poland 1 iphone for 200 5 iphones for 700€

lmao kan het nog duidelijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik de Wi-Fi van deze Iphone 3G repareren? Ip0d Wi-Fi 10 19-03-11 12:31
Windows: Deze iphone kan niet gebruikt worden enz. brucejones iTunes 6 22-12-10 17:25
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 11:41
Kan ik deze iPhone legaal unlocken? JSM93 Archief 6 20-07-09 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.