Hoe kan ik de wifi van deze Iphone 3G repareren? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) De Wifi doet t echt niet meer. Wat kan ik nog proberen om hem aan t werk te krijgen? En waardoor kan dit komen? Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik de Wi-Fi van deze Iphone 3G repareren?
De Wi-Fi doet t echt niet meer. Wat kan ik nog proberen om hem aan t werk te krijgen?
En waardoor kan dit komen? Hoe kan ik hem het beste (goedkoop) laten repareren. Zelf een Wi-Fi connector kopen en dan fratsen of bij een expert laten doen(kost €100). HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoals eerder aangegeven aan je in ander topic.. is het de vraag of de hardware kapot is, of dat het software matig is.. Zolang je hier niet zeker van bent.. moeilijk advies te geven.
|
|||
|
|||
Uhm, ik ga hem zaterdag bij iemand kopen. Dan moet ik het een en ander nog bekijken maar ik ga het hem even navragen.
|
|
||||
|
||||
Hmmm bedenkelijk dan. Waarom Zou je een stuk toestel kopen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien doet hij zich alleen maar 'dom' (ofwel onwetend) voor en ben jij straks degene die dom En met open ogen in zijn val trapt.... Ik zou me ook van de domme houden als ik een twijfelachtig product verkocht...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar dan nog één opmerking:
Gebeurt dit bij elke Iphone 3G wel ooit? En waardoor komt het precies, gebeurt dit eerder als je er niet-zuinig mee bent? |
|
|||
|
|||
Plz antwoord morgen ga ik hem kopen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes morgen, koop het niet als je het niet vertrouwd. |
|
||||
|
||||
Omdat je alweer een nieuw topic over de aankoop van een 3G hebt gestart gaat deze per direct op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak ik van mijn iPhone een Wi-Fi-accespoint? | lukeiphone | Wi-Fi | 2 | 19-02-11 17:49 |
Hoe is de Cellet case van deze website? | Olibomb | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-07-10 01:27 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Repareren Van Scherm | Derenze | iPhone algemeen | 1 | 01-11-08 15:26 |
|
|