Wat te doen met 3GS? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus een franse 3GS met simlock die ik van 4.0.2 naar 4.0.1 heb gezet. Die beschikt over nieuwere Bootrom. Ik heb hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat te doen met 3GS?
Hallo,
Ik heb dus een franse 3GS met simlock die ik van 4.0.2 naar 4.0.1 heb gezet. Die beschikt over nieuwere Bootrom. Ik heb hier al alles zitten lezen en veel zaken getest maar zonder succes ik blijf zitten met volgend beeld: Laatst gewijzigd door vsb focus; 11-09-10 om 11:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon activeren met phonebook sim jealbreaken en met Ultrasnow unlocken en bellen maar
|
|||
|
|||
Ik heb al zoveel zitten testen en proberen dat ik door het bos de bomen niet meer zie, ik begin eens helemaal opnieuw eraan. kan iemand met ervaring rond de 3GS (nieuwere Bootrom) me met wat meer info helpen.
|
|
|||
|
|||
Welke firmware heeft deze 3GS?
hopelijk niet hoger dan 4.0.1 Dan kun je gewoon jealbreakme.com gebruiken. Gewoon op je IPhone met safari naar deze site gaan kind kan de was doen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Meer info:
Firmware 4.0.1 (na downgrade) Baseband 05.13.04 Bootlooder 6.4 Model MC133 |
|
||||
|
||||
Zoals datamonster al aangeeft zal je eerst je iPhone moeten activeren met een Phonebook-simkaart die je bijvoorbeeld bij Dealextreme kan kopen. Eenmaal je iPhone is geactiveerd kan je jailbreaken met JailbreakMe en unlocken met Ultrasn0w.
|
|
|||
|
|||
Dat is dit zeker DealExtreme: $4.97 Universal Activation Sim Card for iPhone 2G/3G/3GS/4
Is dit de enige manier om erdoor te geraken, het gaat niet over dat ik iets moet kopen van een paar euro maar over dat het wel een paar weken zal duren tegen dat ik dit zal hebben hé. |
|
||||
|
||||
Ja, dat is de enige manier. Maar misschien kan je iemand dichter bij huis vinden die een kaartje kan/wil uitlenen.
|
|
|||
|
|||
Ja of wil verkopen, even luisteren of er langs deze weg geen reactie komt...?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze zijn goedkoop, maar levering kan ook heeeeel lang duren
|
|||
|
|||
Als ik het goed heb is mijn beste en snelste oplossing deze weg.
Apple Iphone 4G :: Iphone Activatie Card ( Alle Iphones) - Cdmedia - Uw online budget store als jullie bevestigen dat dit de juiste is en het zal werken ga ik hier één bestellen, van NL naar B zal dat eind volgende week wel bij mij zijn. |
|
||||
|
||||
Dat lijkt inderdaad de beste oplossing. Maar zit je iPhone nu op firmware 4.0.1 of 3.0.1? Uit de eerste post leid ik 3.0.1 af, maar later zeg je 'na downgrade' 4.0.1?
|
|
|||
|
|||
Sorry was een typefout.
ik heb dus een franse 3GS met simlock die ik van 4.0.2 naar 4.0.1 heb gezet. |
|
||||
|
||||
Dan is de enige oplossing inderdaad de Phonebook simkaart.
|
|
|||
|
|||
ok dan zullen we er één bestellen hé, merci voor de duidelijke hulp.
|
|
|||
|
|||
Hopla, tis al besteld sie.
|
|
|||
|
|||
Juist de levering ontvangen, nu even op het net zoeken hoe het juist moet of is er iemand die een link heeft?
|
|
|||
|
|||
Filmke gekeken op YT, er moet dus niks gebeuren, kaart erin en verbinden met iTunes.
Wat zet ik er nu best op van JB? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3Gs boot probleem maar was unlocked - wat te doen | vdbergen | Unlock | 3 | 06-10-10 23:55 |
iPhone: iphone 3GS wat te doen? | kipneck | Jailbreak | 3 | 27-08-10 15:09 |
wat te doen van 3gs naar iphone 4 | Henry1989 | iTunes | 2 | 27-07-10 21:46 |
HELP 2G met 3.1 wat te doen? | iPhone911 | Archief | 2 | 02-10-09 16:48 |
|
|