Jailbreak voor ipad 3.2.2. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren in het gelukkige bezit van een iPad met versie 3.2.2. Vroeg me af na wat gegoogled te hebben of deze al te jailbreaken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak voor ipad 3.2.2.
Sinds gisteren in het gelukkige bezit van een iPad met versie 3.2.2. Vroeg me af na wat gegoogled te hebben of deze al te jailbreaken is en hoe? Kon het via google niet zo duidelijk vinden, vandaar mijn vraag op deze forum.
Vast bedankt Henk Laatst gewijzigd door Vliegendemug; 12-09-10 om 19:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niet gejailbreakt worden. Maar er is hoop. Pas is er een bootrom jailbreak gevonden in de os. Hierdoor kan 4.1 voor de iPod en iPhone worden gejailbreakt. Maar deze jailbreak geldt ook voor de iPad. Het is alleen nog wachten op de tool, die moet nog vrijgegeven worden.
Zie deze link:Jailbreak van iPad op iOS 3.2.2 mogelijk met bootrom-exploit (jailbreak) - iPad - iPad Planet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er al een jailbreak voor de iPad 2??!! | XxiPhonexX | Jailbreak [archief] | 2 | 21-05-11 19:40 |
iPad: iPad jailbreak voor en nadelen | sentmen | Jailbreak | 12 | 29-09-10 12:55 |
|
|